انتشار دومین شماره گاهنامه تخصصی رهاورد کارآفرینی

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴:۴۶ کد : ۲۷۹۰۲ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۶۰
دومین شماره گاهنامه تخصصی رهاورد کارآفرینی، گاهنامه علمی، اجتماعی و آموزشی که برای اولین بار در ایران و به صورت تخصصی در زمینه کارآفرینی اجتماعی فعال می‌باشد توسط کانون کارآفرینی دانشگاه بیرجند طراحی و منتشر شد.
انتشار دومین شماره گاهنامه تخصصی رهاورد کارآفرینی

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند، دومین شماره گاهنامة تخصصی رهاورد کارآفرینی منتشر شد. افشین ابراهیم آبادی مدیر مسئول گاهنامه تخصصی رهاورد کارآفرینی با اعلام این خبر گفت: دانشگاه، محلی برای توسعه مهارت‌های کارآفرینی و نوآوری اجتماعی است و گاهنامه تخصصی رهاورد کارآفرینی که نخستین گاهنامه تخصصی در حوزه کارآفرینی اجتماعی در کشور می باشد، به دنبال رسالت اجتماعی خود است.
مدیر مسئول گاهنامه تخصصی رهاورد کارآفرینی در ادامه به اهمیت توسعه مهارت‌های کارآفرینی و نقش دانشگاه‌ها در این زمینه پرداخت و با تأکید بر لزوم ارتباط نزدیک دانشگاه با جامعه پیرامون خود بیان کرد: دانشگاه باید علاوه بر آموزش، به کاشتن بذر نوآوری در ذهن دانشجویان نیز توجه داشته باشد.
وی افزود: ماهیت بین رشت‌های کارآفرینی اجتماعی شایان توجه است و دانشگاهها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی به عنوان محفلی که افراد با تخصص ها و رشته های مختلف علوم انسانی، پزشکی، مهندسی، هنر، علوم پایه و کشاورزی را گرد هم می‌آورند، در تقویت این امر نقشی مؤثر دارند، چراکه این رویکرد چند رشته‌ای خلاقیت را تقویت می‌کند و توسعة راه حل‌های جامع را برای چالش های پیچیده اجتماعی امکان پذیر می‌سازد. 
افشین ابراهیم آبادی دبیر کانون کارآفرینی دانشگاه بیرجند در ادامه به دستاورد مهم کانون کارآفرینی دانشگاه اشاره کرد و گفت:  کانون کارآفرینی دانشگاه بیرجند بر این باور است که رؤیا صرفاً زمزمه ای در باد نیست، بلکه بال پرواز و نیرویی پیش برنده است و باید جدی گرفته شود و بر این اساس رسالت اصلی خود را کارآفرینی اجتماعی قرار داد و در سال گذشته موفق به کسب رتبه برتر در یازدهمین جشنواره ملّی رویش دانشگاه‌های سراسر کشور شد.
ایشان افزود: این افتخار مدیون تلاش‌ها و مجاهدت‌های همة دوستان ارجمند، اعضای گرامی کانون کارآفرینی و حمایت مسئولان محترم بود که در این مدت، اقدامات بزرگی در جهت کمک به اشتغال دانشجویان، تسهیلگری و افزایش ارتباط مدیران و کارآفرینان با دانشجویان انجام داده‌اند. 
مدیر مسئول گاهنامه تخصصی رهارود کارآفرینی گفت: دومین شماره گاهنامه تخصصی رهاورد کارآفرینی، ضمن مروری بر دستاورد‌های بزرگ دانشگاه بیرجند در سال گذشته، به اهمیت کار و اشتغال و اقدامات مؤثری که مجموعة کارآفرینی دانشگاه بیرجند و پارک علم و فناوری استان در جهت اشتغال و توانمند سازی دانشجویان و جوانان انجام داده می‌پردازد. 
وی همچنین در پایان گفت: از دانشجویانی که به دنبال هدف هستند، دعوت میکنیم تا در این سفر هیجان‌انگیز به ما بپیوندند - سفری که در آن، کنجکاوی قطبنما هست و جسارت به مثابه بال عمل میکند.

نسخه الکترونیک این گاهنامه را می‌توانید در اینجا مشاهده و دانلود نمائید.
 


لینک دانلود فایل
آخرین ویرایش۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳