مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان جنوبی از دانشکده فنی فردوس بازدید کرد

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰۹:۱۸ کد : ۲۷۸۵۴ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۲۰
مهندس موسی سلیمی مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان جنوبی، روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ به همراه فرماندار فردوس و معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری از دانشکده مهندسی فردوس بازدید کرد.
مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان جنوبی از دانشکده فنی فردوس بازدید کرد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند، مهندس موسی سلیمی، مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان جنوبی از دانشکده‌ی فنی فردوس بازدید کرد.
دکتر سجاد محمد زاده؛ رئیس دانشکده فنی فردوس؛ در این دیدار گزارشی از وضعیت دانشکده، امکانات اداری و آموزشی؛ وضعیت کارگاهی و آزمایشگاهی و چالش های رو در روی دانشکده و دانشگاه بیرجند در خصوص خوابگاه ها، ساختمان اداری و آموزشی، محوطه سازی و فضای سبز ارائه نمود.
مهندس مهدی روشن نیز در این دیدار با بیان اینکه دانشکده ی مهندسی از ظرفیت ها و پتانسیل های آموزش عالی در فردوس هست، گزارشی از روند خرید خوابگاه یاد شقایق ها در راستای برآورده شدن نیاز خوابگاهی دانشجویان دختر ارائه نمود. فرماندار فردوس خاطر نشان کرد با توجه به اینکه پذیرش دانشجو در سال تحصیلی آتی در پیش است، خرید خوابگاه یاد شقایق ها و نهایی کردن قرارداد از اولویت های شهرستان می باشد.
فرماندار فردوس در این جلسه قول مساعد داد تا آسفالت دو کیلومتر از فضای محوطه سازی شده ی خوابگاه پردیس برادران نیز در آینده عملیاتی شود.

آخرین ویرایش۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳