عضو هیات علمی دانشگاه بیرجند به عنوان یکی از اعضا هیات موسس انجمن منظر ایران انتخاب گردید

۱۵ دی ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۴ کد : ۱۴۴۵ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۱۷۳۴

                                                                         

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، کمیسیون ارزیابی انجمن‌های علمی ایران  مستقر در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به‌اتفاق آرا با تأسیس انجمن علمی منظر ایران موافقت نمود و دکتر سیدمحمدرضا خلیل نژاد عضو هیات علمی دانشکده هنر دانشگاه بیرجند با حکم دکتر محمد جلالی دبیر کمیسیون های انجمن علمی ایران، به عنوان یکی از اعضا هیات موسس انجمن منظر ایران انتخاب گردید.

شایان ذکر است: انجمن علمی منظر ایران یک انجمن بین‌رشته‌ای می‌باشد که با اهداف ذیل در کلیه گرایش‌های وابسته به منظر فعالیت می‌کند:

1-ایجاد ارتباط علمی، فنی، تحقیقاتی، آموزشی و تبادل‌نظر بین محققان، متخصصان داخلی و بین‌المللی و سایر کارشناسانی که در حوزه گرایش‌های مختلف منظر فعالیت می‌کنند

2- انجام تحقیقات علمی و فرهنگی در سطح ملی و بین‌المللی با محققان و متخصصانی که به‌گونه‌ای با علم، هنر و معماری منظر سروکار دارند.

3- همکاری با نهادهای اجرایی، علمی و پژوهشی درزمینهٔ ارزیابی و بازنگری و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مربوط به امور آموزش و پژوهش درزمینهٔ علمی موضوع فعالیت انجمن.

4- ترغیب و تشویق پژوهشگران و تجلیل از محققان، استادان ممتاز و افرادی که دارای دستاوردهای ارزشمند در گرایش‌های وابسته منظر باشند.

4- ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی و فنی با توجه به شیوه‌های نوین آموزش و پژوهش در قالب سفرهای پژوهشی، مشاوره آموزشی، برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه و انجام سایر فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی

5- انتشار کتب و نشریات علمی.

آخرین ویرایش۱۵ دی ۱۳۹۷