سالروز حماسه نهم دیماه ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ، گرامی باد.

فرا رسیدن ۹دی، روز تجلی حماسه بزرگ میثاق امت با مقام عظمای ولایت گرامی باد.

۰۸ دی ۱۳۹۸ | ۲۳:۳۰ کد : ۱۳۶۷ اخبار اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۵۷۲۰

"مردم عزیز ما در روز نهم دی، آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیا را خیره کرد."

  مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

درود و تحیت بر مردم خدا جوی و با بصیرت ایران زمین که همواره در مقاطع حساس و سرنوشت ساز تاریخ انقلاب اسلامی با حضور حماسی و همه جانبه خود، فتنه ها و نقشه های استعماری دشمنان خارجی و سرسپردگان داخلی آنها را نقش بر آب کرده اند. 

9دی روز تجلی حماسه بزرگ میثاق معنادار امت با مقام عظمای ولایت فرا رسیده است. روزی که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است.

9دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که به مقدساتش، نظامش و سالار شهیدانشان توهین شده بود و کاسه صبرشان لبریز.

دردی ملت همیشه بیدار و آگاه ایران اسلامی یکبار دیگر نشان داد که همواره با بصیرت به وصایای امام راحلشان گوش می دهند و جایگاه قدسی ولایت و امامت و میراث ماندگار و جاودان عاشورا و کربلا تا همیشه تاریخ خطوط قرمزشان است.

حرکت خودجوش و انقلابی طیف های مختلف مردم در فضای غبارآلود فتنه ی سنگین سال ۸۸ حضوری مجاهدانه و نمایشی نمادین و جلوه ای از آمادگی و شور و شعور و سرزندگی را رقم زد و پاسخی درخور و دندان‌شکنی بود به اهانت ها و توهین به ارزش های مقدس این مرز و بوم به ویژه اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه و نقطه عطفی در دهه چهارم انقلاب اسلامی ایجاد کرد که وحشت عظیمی در دل دشمنان خارجی و عوامل داخلی استکبار افکند. استکباری که با خیال باطلش برآن بود تا با کمک مخالفان و معاندان نظام اسلامی و با بکارگیری امکانات گسترده رسانه های خبری و تبلیغاتی در اینجا هم انقلاب مخملی راه بیندازد. اما هوشیاری و بصیرت رهبری و مردم، نقشه های شان را نقش بر آب ساخت و حماسه ای خلق شد که به نقطه ی عطفی در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی مبدل گردید؛ حماسه ای که در پرتو آن ملت آگاه ایران ضمن اعلام وفاداری مجدد خویش نسبت به اصول و ارزش‌های انقلاب، بار دیگر بلوغ و شعور سیاسی خود را در شرایط سخت و سرنوشت ساز کشور مثل همیشه به رخ جهانیان کشید.

بسیج اساتید با گرامیداشت حماسه 9دی و قدردانی از ملت شریف ایران به ویژه جامعه دانشگاهی و اساتید بسیجی و ولایتمدار، به پاس مجاهدت‌ها و هوشیاری‌های بی‌نظیر در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و پیروی از ولایت فقیه، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید میثاق می‌کند و اعلام می‌دارد که تحت رهبری معظم له، تمام توان خویش را برای تبدیل ایران اسلامی به یک قدرت بین المللی و استقرار تمدن نوین اسلامی در حوزه بین‌الملل، به کار خواهد بست.

کانون بسیج اساتید دانشگاه بیرجند

آخرین ویرایش۰۹ دی ۱۳۹۸