تجلیل از همکاران ساعی در برنامه سفر مقام عالی وزارت علوم

۰۳ دی ۱۳۹۷ | ۱۷:۳۰ کد : ۱۳۱۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۱۱۵
تجلیل از همکاران ساعی در برنامه سفر مقام عالی وزارت علوم

جلسه تقدیر از همکاران ساعی در برنامه سفر دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به استان خراسان جنوبی امروز دوشنبه 3 دی 97 در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این جلسه دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند با قدردانی از خدمات ارزنده همکاران و برنامه ریزی بسیار مناسب صورت گرفته درجریان این سفر بر تأثیر مثبت ایجاد شده در نظرات وزارت متبوع اشاره کرد و گفت: برای معرفی هرچه بهتر دانشگاه به مسئولان باید برنامه هایی از این دست انجام شود.

رئیس دانشگاه بیرجند انجام این سفر را نقطه روشنی در تاریخ دانشگاه ذکر کرد و گفت: همکاری و همدلی تمامی بخشهای دانشگاه در برگزاری این مراسم شایسته ارج گذاری و قدردانی است.

همچنین دکتر محمدامین ناصح مشاور و دستیار رئیس و مسئول دفتر نمایندگی دانشگاه بیرجند به تلاش های انجام شده جهت حضور وزیر علوم و هیأت همراه در دانشگاه بیرجند اشاره کرد و اظهار داشت: بازخورد این سفر در تعاملات پس از این سفر نمود پیدا کرده است.

دکتر ناصح به اقدامات اساسی صورت گرفته در جریان این سفر تاکید کرد و گفت: عوامل برگزاری این برنامه و همکاران مرکز مشاوره و درمان برای افتتاح مجموعه مشاوره و درمان فراتر از وظایف محوله و با سعی و تلاش فراوان همت گماردند که این زحمات شایسته تقدیر است.

شایان ذکر است این جلسه با گرفتن عکس یادگاری به پایان رسید.

آخرین ویرایش۰۶ دی ۱۳۹۷