دبیر واحد استانی شبکه ملی جامعه و دانشگاه خراسان جنوبی منصوب شد

۰۳ آذر ۱۳۹۷ | ۱۵:۱۰ کد : ۸۳۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۲۴۶

دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند طی حکمی دکتر احمد بخشی را به عنوان دبیر شبکه ملی جامعه و دانشگاه منصوب کرد.

دکتر خامسان رئیس شورای هماهنگی استانی شبکه ملی جامعه و دانشگاه ظهر امروز طی مراسمی که در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد، دبیر شورای هماهنگی این شبکه در استان خراسان جنوبی را معرفی کرد.

دکتر احمد بخشی دکتری علوم سیاسی از دانشگاه تربیت مدرس و از سال 1390 تاکنون عضو هیأت علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه بیرجند است.

عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس، معاون پژوهشی مرکز مطالعات آفریقا، عضو شورای پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس، استاد مدعو دانشکده روابط بین الملل وزارت امورخارجه، مدیر گروه پژوهشی مطالعات افغانستان، دبیر اجرایی و علمی چند همایش ملی و بین المللی و مدیر امور فرهنگی دانشگاه بیرجند از جمله سوابق علمی و اجرایی دکتر بخشی است.

وی همچنین انجام 5 طرح پژوهشی، ارائه 57 مقاله در همایش های علمی داخلی و بین المللی و راهنمایی و مشاوره 35 پایان نامه و رساله دکتری در کارنامه علمی و پژوهشی خود دارد.

شبکه ملی جامعه و دانشگاه پیرو تفاهم نامه چهارجانبه بین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت کشور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری به منظور گسترش همکاری های مشترک جهت استفاده از ظرفیت های جامعه نخبگی و نظام دانشگاهی کشور برای بهبود و ارتقای نظام تصمیم سازی در سطوح استانی و ملی، افزایش نقش مردم در حل مسائل عمومی کشور، بهره مندی از ظرفیت نخبگان برای توسعه کشور و ایفای نقش دانشگاه ها در ارتقای سطح دانش و مهارتهای فنی و توسعه و ترویج فرهنگ تفکر علمی در جامعه تأسیس شده است.

شایان ذکر است که رئیس دانشگاه مادر استان رئیس شورا و معاون سیاسی، امنیتی  و اجتماعی استاندار، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، سه نفر به نمایندگی از تشکلهای مردمی، اصناف و بخش خصوصی و دبیر واحد استانی اعضای شورای هماهنگی استانی شبکه ملی جامعه و دانشگاه در هراستان را تشکیل می دهند.

آخرین ویرایش۰۳ آذر ۱۳۹۷