آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ پایان هفته جاری در دانشگاه بیرجند برگزار می شود

۰۹ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۹ کد : ۳۹۱۷ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۴۳۹
داوطلبان ورود به دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی کشور از حوزه شهرستان بیرجند همزمان با سراسر کشور صبح و عصر روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ تیرماه ۱۳۹۸ در آزمون سراسری که در دانشگاه بیرجند برگزار می شود، شرکت می کنند.
آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ پایان هفته جاری در دانشگاه بیرجند برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، دکتر محسن آیتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و آموزش کشور در خراسان جنوبی گفت: آزمون سراسری در حوزه دانشگاه بیرجند در پردیس اصلی دانشگاه(شوکت آباد) و در محل دانشکده های علوم، مهندسی، ادبیات و ساختمان آموزشی استاد حسن پور پردیس شوکت آباد دانشگاه یبرجند برگزار می شود.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش و آموزش کشور در خراسان جنوبی اعلام کرد: از مجموع 6673 داوطلب حوزه آزمون دانشگاه بیرجند 3949 نفر زن و 2724 نفر مرد هستند.

وی اظهار داشت: آزمون صبح پنجشنبه در گروه علوم ریاضی و علوم انسانی و عصر پنجشنبه در گروه هنر و آزمون صبح جمعه در گروه علوم تجربی و عصر این روز نیز در گروه زبانهای خارجی برگزار خواهد شد.

دکتر آیتی تاکید کرد: ساعت حضور داوطلبان در محل آزمون صبح ها از ساعت 6.30 و عصرها از ساعت 13.30 خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: داوطلبان در صورت وجود مغایرت در کارت آزمون می توانند در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 11 و 12 تیر ماه به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص در محل دانشکده هنر دانشگاه بیرجند واقع در خیابان دانشگاه و یا در روزهای برگزاری آزمون به محل استقرار نماینده سازمان سنجش در پردیس شوکت آباد مراجعه نمایند.

معرفی شایسـته دانشـگاه به داوطلبـان و خانواده آنان از طریق چاپ بروشور و نمایش مستند معرفی دانشگاه ومهیا نمودن مکان اسکان موقت برای خانواده های حاضر در دانشگاه بیرجند از  جمله برنامه های این مدیریت در برگزاری هرچه مطلوبتر آزمون سراسری سال جاری است.

آخرین ویرایش۰۹ تیر ۱۳۹۸