توسعه همکاری دانشگاه بیرجند و شرکت پست استان خراسان جنوبی

توسعه همکاری دانشگاه بیرجند و شرکت پست استان خراسان جنوبی

۲۴ آذر ۱۳۹۷ | ۱۴:۰۰ کد : ۱۲۰۸ اخبار
تعداد بازدید:۳۰۶۸
جهت رفاه حال دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه بیرجند همکاری های بین دانشگاه بیرجند و شرکت پست خراسان جنوبی افزایش می یابد.
توسعه همکاری دانشگاه بیرجند و شرکت پست استان خراسان جنوبی

شنبه ۲۴ آذرماه جلسه ای با حضور جناب آقای مهندس علی الهامی مدیرکل شرکت پست استان خراسان جنوبی، آقای دکتر محمد حسین خسروی مدیر امور آموزشی دانشگاه بیرجند، آقای دکتر حسین خزیمه نژاد معاون مدیر امور آموزشی و جمعی از کارشناسان حوزه مدیریت آموزشی دانشگاه و شرکت محترم پست در محل مدیریت امور آموزشی دانشگاه بیرجند برگزار گردید. در این جلسه ضمن معرفی و مرور مجدد خدمات ارائه شده توسط شرکت پست در دانشگاه بیرجند، بر توسعه همکاری های دوجانبه بین دانشگاه بیرجند و شرکت پست استان تأکید شد.

دانشگاه بیرجند و شرکت پست استان خراسان جنوبی طی قراردادی از شهریورماه ۱۳۹۶ با استقرار سامانه های تحت وب، دسترسی دانش آموختگان دانشگاه به مدارک فراغت از تحصیل شان را تسهیل کرده اند. دانش آموختگان محترم دانشگاه از هر نقطه از کشور میتوانند به مراجعه به وبسایت http://bu-postcert.ir گواهینامه موقت فراغت از تحصیل خود را سفارش داده، در جریان کامل فرآیند صدور گواهینامه و همینطور نقص مدرک های احتمالی قرار گیرند. در نهایت گواهینامه موقت صادر شده با سرویس پستی کاملاً امن و معتبر در محل زندگی دانشجو به وی تحویل میگردد. پایشهای حاصل از نظرسنجی ها در یکسال گذشته نشان میدهند، اینکار با کاهش هزینه ها و همینطور مخاطرات سفرهای غیرضروری، رضایتمندی بسیاری از دانش آموختگان دانشگاه بالاخص ساکنین شهرهای دور از بیرجند را در بر داشته است.

در جلسه فوق الذکر مقرر گردید ضمن تقویت سامانه های موجود جهت سرویس دهی هر چه بهتر به دانش آموختگان دانشگاه و رفع ابهامات محتمل، فرآیند درخواست و ارسال دانش نامه و ریزنمرات تأیید شده دانش آموختگان نیز به فرآیندهای موجود در این نرم افزار افزوده شود.

لازم به ذکر است که در حال حاضر شرکت پست خراسان جنوبی علاوه بر ساماندهی درخواست و ارسال گواهینامه های فراغت از تحصیل در بخش ثبت نام دانشجویان نوورود نیز با حوزه مدیریت امور آموزشی بیرجند تعامل و همکاری مؤثری دارد.

آخرین ویرایش۱۲ شهریور ۱۳۹۹