مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش در دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی

۰۳ دی ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۰ کد : ۱۳۰۸ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۱۴۵۶

مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری برنامه‌های هفته پژوهش و راه اندازی و بروز رسانی وب سایت دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی در محل اتاق کنفرانس این دانشکده برگزار شد. در این مراسم رئیس محترم دانشگاه، معاون محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه و اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشکده حضور داشتند.

 در ابتدا آقای دکتر هادی پورشافعی رئیس محترم دانشکده ضمن عرض خیر مقدم به همکاران، این جلسات را فرصت بسیار مغتنمی در جهت دیدار و تبادل نظر همکاران با یکدیگر دانستند و اظهار امیدواری کردند که این جلسات هر چند وقت یکبار برگزار شود. در ادامه ایشان ضمن اعلام رضایت از برنامه‌های هفته پژوهش از دست‌اندرکاران این برنامه‌ها تشکر و قدردانی نمودند.

جناب آقای دکتر خامسان رئیس محترم دانشگاه ضمن تشکر ار برگزاری منظم برنامه‌های هفته پژوهش در دانشگاه  و این دانشکده، در خصوص پژوهش و جایگاه پژوهش صحبت فرمودند.

ایشان در خصوص وب سایت دانشگاه بیان داشتند که بصورت مرتب وب سایت دانشگاه و نیز وب سایت تمامی زیر مجموعه‌ها را رصد می‌کنند و یکی از مهمترین مأموریت‌های ابلاغی به روابط عمومی را تولید خبر پژوهشی دانستند.

ایشان در ادامه فرمودند انعکاس دستاوردهای  پژوهشی و  سایر زحماتی که همکاران صادقانه متحمل می‌شوند موجب مطرح شدن و ارتقای دانشگاه می‌‌شود. علاوه بر این بر تولید خبر علی‌الخصوص تولید خبر پژوهشی تأکید ویژه داشتند.

آقای دکتر محمد علی رستمی نژاد مسئول امور پژوهشی دانشکده اعلام کردند که در هفته پژوهش 9 کارگاه آموزشی، 3 سخنرانی علمی، 1 وبینار علمی، 1 نشست علمی و مسابقه پوستر برگزار شد. همچنین 450 گواهی شرکت در این برنامه‌ها به شرکت کنندگان اعطا شد.

در پایان این مراسم از زحمات آقای دکتر محمد علی رستمی نژاد مسئول امور پژوهشی، سرکار خانم زهرا ماسنانی کارشناس پژوهشی و آقای حمید عرب نژاد مسئول وب سایت دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی تقدیر به عمل آمد.

آخرین ویرایش۰۳ دی ۱۳۹۷