مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی برگزار شد.

۱۸ مهر ۱۳۹۷ | ۱۰:۲۹ کد : ۲۷۴ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۱۹۲۴

مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی با حضور تعداد زیادی از دانشجویان نو ورود، معاون محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، مدیر امور فرهنگی دانشگاه، اساتید و کارمندان این دانشکده در سالن شهید بهشتی پردیس شهدای دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای مراسم رئیس دانشکده آقای دکتر هادی پورشافعی ضمن عرض خیرمقدم به همکاران و دانشجویان، در خصوص انتخاب رشته و اهمیت آن، کسب تجارب جدید و چگونگی سازگاری دانشجویان با شرایط جدید و استفاده درست از ظرفیت‌های موجود در دانشگاه صحبت فرمودند.

در ادامه آقای دکتر محسن آیتی معاون محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی در موردتوجه دانشجویان به توانمندی خودشان، سخت‌کوشی، استفاده از تمام امکانات موجود، کسب رتبه‌های تک رقمی دانشجویان این دانشکده در المپیادهای علمی و در دسترس بودن اساتید به عنوان یک فرصت برای دانشجویان صحبت‌هایی را ایراد فرمودند.

آقای دکتر سالاری فر معاون محترم دانشکده در مورد آئین‌نامه‌ آموزشی دوره کارشناسی ، معرفی گروه‌های آموزشی، مدیران، اساتید و کارشناسان و ضرورت ارتباط دانشجو با استاد راهنما صحبت داشتند.

در ادامه ایشان ضمن معرفی مرکز مشاوره دانشگاه و کانون همیاران سلامت، به اهمیت هدف‌گزینی، برنامه‌ریزی، مدیریت فضای مجازی و سبک زندگی درست توصیه‌هایی به دانشجویان ارائه کردند.

دو تن از دانشجویان موفق دانشکده سرکار خانم حمیده ملکی راد و خانم محدثه ربّانی رتبه یک المپیاد علمی دانشجویی نیز به بیان تجربیات خود پرداختند.

 در پایان از رتبه‌های برتر المپیاد علمی دانشجویی، دانشجویان ممتاز هر ورودی و اعضای فعال انجمن‌های علمی تقدیر به عمل آمد.

آخرین ویرایش۲۷ آبان ۱۳۹۷