جلسه معارفه رئیس جدید دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بیرجند برگزار شد

۲۴ شهریور ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۶ کد : ۱۱۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۵۷۷

در پی انتصاب دکتر حسن امامی به عنوان رئیس جدید دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بیرجند مراسم تقدیر و معارفه رؤسای این دانشکده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند طی حکمی دکتر حسن امامی را به سمت رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی منصوب کرد.

در مراسمی که به منظور تقدیر از رئیس پیشین و معرفی رئیس جدید این دانشکده صبح شنبه 24 شهریور 97 برگزار گردید از خدمات دکتر جواد میکانیکی تقدیر و تشکر به عمل آمد و دکتر حسن امامی به عنوان رئیس جدید دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بیرجند معرفی شد.

دکتر حسن امامی عضو هیأت علمی گروه زبان انگلیسی و دکتری ادبیات انگلیسی از دانشگاه بیرمنگام انگلستان، نگارش و چاپ 20 مقاله علمی، پژوهشی و راهنمایی و مشاوره حدود سی پایان نامه دانشجویی را در کارنامه علمی و آموزشی خود دارد.

مدیریت گروه زبان انگلیسی و معاونت آموزشی دانشکده ادبیات و علوم انسانی از جمله سوابق اجرایی رئیس جدید دانشکده ادبیات و علوم انسانی است.

دانشکده ادبیات و علوم انسانی در سال 1369 تأسیس شده است و هم اکنون با 10 رشته کارشناسی، 12 رشته کارشناسی ارشد و یک رشته دکتری ادامه فعالیت می دهد.

این دانشکده دارای 58 عضو هیأت علمی و  2627 دانشجو است.

آخرین ویرایش۲۴ شهریور ۱۳۹۷