قهرمان ملی پوش مسابقات تیراندازی جهان با رئیس دانشگاه بیرجند دیدار کرد

۲۵ آذر ۱۳۹۷ | ۱۰:۱۱ کد : ۱۱۷۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۵۰۷

نجمه خدمتی دانشجوی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه بیرجند و قهرمان ملی پوش بیرجندی روز شنبه 24 آذر 97 با دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، این دیدار به منظور تجلیل و تقدیر از دانشجوی قهرمان دانشگاه بیرجند که مقام دوم مسابقات لیگ برتر تیراندازی بانوان کشور را از آن خود کرده بود، برگزار شد.

در این دیدار دکتر خامسان رئیس دانشگاه بیرجند گفت: از هر فردی که پرچم دانشگاه را بالا ببرد بصورت تمام و کمال حمایت خواهیم کرد.

در ادامه دکتر خامسان با اهدای لوح تقدیر و هدیه از این دانشجوی ورزشکار بیرجندی تقدیر کرد.

همچنین نجمه خدمتی که مدالهای کسب شده توسط خود را به این جلسه آورده بود، نماد بیست و ششمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان (گوانگجو2015) را به رئیس دانشگاه بیرجند هدیه داد.

نجمه خدمتی با کسب نشان طلای تیراندازی تفنگ بادی 10 متر بانوان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ در اینچئون کره جنوبی نخستین طلاآور ایران در این بازی‌ها لقب گرفت. وی از سال ۲۰۱۴ تا 2016 رکوردار فینال جوانان جهان بود.

کسب مدال طلای مسابقات تیراندازی کشورهای اسلامی در باکو، کسب مدال طلای مسابقات تیراندازی بانوان قهرمانی آسیا، کسب نشان نقره تیمی در مسابقات آسیایی کوانگ جو در سال 2010 و کسب سهمیه المپیک و کسب مدال در مسابقات متعدد دانشجویی بخشی از مقام آوری های این دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه بیرجند است.

آخرین ویرایش۲۵ آذر ۱۳۹۷