انتصاب عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند در اتاق فکر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی

۲۵ آذر ۱۳۹۷ | ۱۵:۳۴ کد : ۱۱۹۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۸۴۱

طی ابلاغی از سوی عباس رکنی مدیرکل تعاون، رفاه و کار اجتماعی دکتر محمد اسکندری ثانی عضو هیأت علمی دانشگاه بیرجند به عضویت اتاق فکر اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی درآمد.

در بخشی از این ابلاغ که برای مدت یکسال صادر شده است بر نقش مؤثر و کارساز اتاق های فکر جهت استفاده از خرد جمعی صاحب نظران، تلاش وافر و همت عالیه و ارائه پیشنهادات کاربردی و اثرگذار در جهت تقویت بخش تعاون، کارآفرینی و اشتغال پایدار با همفکری و هم اندیشی سایر اعضا براساس اهداف پیش بینی شده برای ایجاد توسعه و افزایش سهم بخش تعاون در اقتصاد ملی تأکید شده است.

دکتر محمد اسکندری ثانی دارای مدرک دکتری جغرافیا با گرایش برنامه ریزی شهری و استادیار پایه 5 گروه آموزشی جغرافیای دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه بیرجند است.

علاوه بر فعالیت های آموزشی در دانشگاه بیرجند، ارائه بیش از 25 مقاله علمی و پژوهشی و 50 مقاله در کنفرانسهای ملی و بین المللی ، مشارکت در 15 طرح پژوهشی و تألیف یک عنوان کتاب از جمله فعالیتهای پژوهشی نامبرده است.

مسئول کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشکده ادبیات و علوم انسانی، عضو کمیته جغرافیا و برنامه ریزی شهری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دبیر کنفرانس بین المللی گردشگری بیابان لوت، دبیر اجرایی دهمین کنگره انجمن ژئوپولتیک ایران وتوسعه محلی منطقه ای و رویکردی در پایداری شرق ایران، عضو اتاق فکر بنیاد ملی نخبگان خراسان جنوبی بخشی از سوابق اجرایی دکتر اسکندری است.

آخرین ویرایش۲۵ آذر ۱۳۹۷