در حوزه ریاست دانشگاه صورت پذیرفت: انتصاب سرپرست روابط عمومی دانشگاه بیرجند

۲۸ آذر ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۵ کد : ۱۲۴۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۵۰۰
در حوزه ریاست دانشگاه صورت پذیرفت: انتصاب سرپرست روابط عمومی دانشگاه بیرجند

با صدور حکمی از سوی دکتر احمد خامسان ریاست دانشگاه بیرجند، دکتر سامان فرزین به سمت "سرپرست روابط عمومی" دانشگاه منصوب گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در حکم صادره آمده است:

"نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی های علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، به مدت دو سال به عنوان سرپرست روابط عمومی دانشگاه بیرجند منصوب می شوید. اطمینان دارم با اتکال به خداوند سبحان و بهره گیری از مشارکت و همفکری همکاران دانشگاهی، منشاء خدمات ارزنده ای خواهید بود.کامیابی روزافزون جنابعالی و اعتلای جایگاه دانشگاه بیرجند را آرزومندم."

همچنین جلسه تکریم و معارفه سرپرست جدید روابط عمومی با حضور ریاست دانشگاه، معاونت دانشجویی و فرهنگی، کارشناس روابط عمومی و فعالان حوزه رسانه در دانشگاه در روز چهارشنبه مورخ 28 آذر 97 در دفتر ریاست دانشگاه برگزار گردید.

در این مراسم دکتر خامسان با اشاره به زحمات انجام شده در مدیریت روابط عمومی دانشگاه، از خدمات محمد جواد مشاوری نیا در طی مدت تصدی این مسئولیت، برای رشد جایگاه دانشگاه بیرجند و تنویر افکار عمومی تشکر و قدردانی نمود. وی در ادامه، برای سرپرست جدید روابط عمومی آرزوی توفیق نموده و ارتقای سطح دانشگاه در جامعه و پوشش مناسب رویداهای دانشگاه بالخص دستاوردهای پژوهشی را از اولویت های این مدیریت برشمرد.

آخرین ویرایش۲۸ آذر ۱۳۹۷