برگزاری سخنرانی علمی با عنوان جایگاه ما در فناوری های نوین توسط مدیر مسئول مؤسسه علوم نانو کشور آلمان

۲۳ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۰ کد : ۱۵۳۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۹۳۷
برگزاری سخنرانی علمی با عنوان جایگاه ما در فناوری های نوین توسط مدیر مسئول مؤسسه علوم نانو کشور آلمان

سخنرانی علمی با عنوان جایگاه علمی ما در فناوری های نوین توسط دکتر محمدحسین احصائی پژوهشگر ارشد دانشگاه صنعتی دارمشتات آلمان و مدیر مسئول مؤسسه علوم نانو کشور آلمان در دانشگاه بیرجند با حضور جمعی از اعضای هیأت علمی و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در این سخنرانی علمی موضوعاتی همچون نانو تکنولوژی ونانو فوتونیک و کاربرد آن در صنعت و کشاورزی و رویکردها و راهکارهای تولید ثروت از دانش و فناوری تدریس شد.
همچنین دکتر احصائی در مورد شرایط کار و ادامه تحصیل در کشور آلمان و پروژه های در دست اقدام، پروژهای صنعتی انجام شده در آن کشور و نحوه فعالیت های تحقیقاتی شرکتهای آلمانی توضیحات جامعی ارائه کرد.
همچنین در جلسه کارگروه ارتباط صنعت با کشاورزی بخشی از موضوعات تحقیقاتی اعضای هیأت علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی حاضر در این جلسه ارائه شد و دکتر احصائی گفت: سطح بالای تحقیقات اعضای هیأت علمی دانشگاه بیرجند و فناوری های نوین این دانشگاه قابل ذکر است.
وی بر ضرورت حمایت از تحقیقات جهت دستیابی به محصولات قابل عرضه به بازار تقاضا تاکید کرد و در ادامه با معرفی برخی دستاوردهای محصول محور و فعالیتهای تحقیقاتی، تعدادی از طرح های ارائه شده را به منظور جذب حامیان بالقوه در کشور آلمان دریافت کرد.

آخرین ویرایش۲۴ دی ۱۳۹۷