در حوزه اداری و مالی دانشگاه صورت گرفت:

انتصاب مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه بیرجند

۲۳ دی ۱۳۹۷ | ۱۲:۴۷ کد : ۱۵۳۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۲۲۷
انتصاب مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه بیرجند

طی حکمی از سوی دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند دکتر حمزه نخعی مطلق را به سمت مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در مراسم تودیع و معارفه مدیران امور اداری دانشگاه که صبح امروز یکشنبه 23 دی 97 در محل سالن جلسات حوزه ریاست برگزار شد از خدمات شایسته دکتر علی اله رسانی در مدت تصدی این سمت تقدیر و سپاسگزاری شد.
در این مراسم دکتر نخعی مدیر امور اداری و پشتیبانی دانشگاه با تأکید به انجام امور براساس برنامه و پایبندی به سند چشم انداز دانشگاه گفت: از برنامه های پیش روی این مدیریت می توان به تعامل سازنده با تمامی مدیریت های دانشگاه و جلوگیری از ایجاد تنش های سازمانی اشاره کرد.
دکتر عباس عابدی معاون اداری و مالی دانشگاه ضمن تشکر از خدمات دکتر علی اله رسانی در سمت مدیریت امور اداری برای ایشان در مدیریت امور مالی دانشگاه آرزوی توفیق کرد و گفت: با مدیریت صحیح می توان چرخ همیشه در گردش دانشگاه را با سرعت بیشتر به حرکت درآورد و از انباشتگی مشکلات جلوگیری کرد.
معاون اداری و مالی دانشگاه به ضرورت به خدمت گرفتن تکنولوژی اشاره کرد و اظهار داشت: با استفاده از سامانه های جدید نرم افزاری می توان از بروکراسی های اداری کم کرد و به تسهیل امور پرداخت.
دکتر حمزه نخعی با سابقه 11 سال کار در دانشگاه داری مدرک دکتری فیزیک (گرایش ماده چگال) از دانشگاه یاسوج می باشد.
ارائه 4 مقاله ISI و 15 مقاله کنفرانسی و مسئول دفتری معاون اداری و مالی دانشگاه و انجام امور عمومی دانشکده علوم بخشی از سوابق علمی و اجرایی مدیر جدید امور اداری و پشتیبانی دانشگاه است.

آخرین ویرایش۲۳ دی ۱۳۹۷