ارزیابی مرکز مشاوره و درمان دانشگاه بیرجند

۰۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۴:۳۹ کد : ۱۶۷۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۲۳۶
ارزیابی مرکز مشاوره و درمان دانشگاه بیرجند

در راستای ارزیابی های دوره ای دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان از عملکرد مراکز مشاوره دانشگاه های سراسر کشور، سه­ شنبه دوم بهمن ماه، یک تیم از دانشگاه های سمنان و تربت حیدریه به ارزیابی فعالیت­ های مرکز مشاوره و درمان دانشگاه بیرجند پرداختند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، دکتر شاهرخ مکوند حسینی (رئیس مرکز مشاوره دانشگاه سمنان) و هادی مهرآمیز و مرضیه داوودی ­مقدم (رئیس و معاون مرکز مشاوره دانشگاه تربت­ حیدریه) اعضای این تیم ارزیاب بودند.

تیم ارزیابی مذکور پس از انجام ارزیابی­های لازم در جلسه ای با حضور دکتر محمدقادر قادری، معاون دانشجویی دانشگاه بیرجند، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران در تمامی واحدهای مرکز مشاوره و درمان، پیشنهاداتی به منظور تقویت برخی برنامه­ ها ارائه نمود.

همچنین دکتر قادری، ضمن با ارزش شمردن خدمات مشاوره و ارائه خلاصه ای از پیشینه مرکز مشاوره،  بر لزوم اجرای گسترده برنامه­ های مبتنی بر افزایش امید و نشاط اجتماعی دانشجویان تأکید کرد.

شایان ذکر است که پیش از این نیز هادی صمدیه و نصرت رضایی از مرکز مشاوره دانشگاه بیرجند به عنوان ارزیاب، از مراکز مشاوره دانشگاه های شاهرود، سمنان، فرزانگان، دامغان، تربت حیدریه و گناباد بازدید کردند.

آخرین ویرایش۰۳ بهمن ۱۳۹۷