در راستای بازدید از مراکز علمی استان جهت تعامل و همکاری بیشتر صورت پذیرفت:

بازدید رئیس دانشگاه بیرجند از دانشگاه جامع علمی-کاربردی واحد استان خراسان جنوبی

۰۴ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۵ کد : ۱۶۸۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۶۷۶
بازدید رئیس دانشگاه بیرجند از دانشگاه جامع علمی-کاربردی واحد استان خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در راستای بازدید از مراکز علمی استان جهت تعامل و همکاری بیشتر دانشگاه بیرجند با سایر دانشگاه های استان، امروز پنج شنبه 4 بهمن ماه 1397 دکتر احمد خامسان و هیات همراه از دانشگاه جامع علمی-کاربردی واحد استان خراسان جنوبی بازدید و با دکتر فورگی نژاد رئیس این دانشگاه دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار دکتر خامسان، عملکرد دانشگاه جامع علمی-کاربردی را بسیار مثبت ارزیابی کرده و از تلاش مسئولین دانشگاه در جهت رشد کارآموزی و ترویج کارآفرینی قدردانی نمودند. 

ریاست دانشگاه بیرجند با اشاره به اینکه در شرایط فعلی یکی از وظایف اصلی دانشگاه ها را ایجاد انگیزه برای دانشجویان مخصوصا دانشجویان جدید الورود دانسته و تاکید داشتند که باید دانشجویان را به سمت بازار کار سوق داد و با مهارت آموزی، آینده شغلی آنان را تضمین نمود.

همچنین ایشان تاسیس مرکز اشتغال و کارآفرینی در دانشگاه بیرجند را در راستای همین موضوع دانسته و افزودند که این مرکز با استقبال خوبی روبرو شده و محصولات تولیدی آن را مستقیما دانشگاه خریداری می کند و انگیزه دانشجویان برای تحصیل علم و کسب ثروت به واسطه این مرکز افزایش چشمگیری داشته است.

در ادامه دیدار، دکتر فورگی نژاد رئیس دانشگاه جامع علمی-کاریردی واحد استان نیز از توانمندی ها و فعالیت های این دانشگاه توضیحاتی ارائه نمودند. 

ایشان اشاره داشتند که سیاست های کلی دانشگاه جامع علمی-کاربردی به گونه ای است که با توجه به نیازهای جامعه ای رشته های تحصیلی تاسیس و در صورت عدم نیاز جامعه به آن رشته، منحل می گردد. 

شایان ذکر است در این بازدید، دکتر آیتی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند و دکتر فرزین مدیر روابط عمومی دانشگاه نیز دکتر خامسان را همراهی کردند.

آخرین ویرایش۰۴ بهمن ۱۳۹۷