دیدار اعضا سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان با ریاست دانشگاه بیرجند

۰۸ بهمن ۱۳۹۷ | ۲۱:۵۶ کد : ۱۷۱۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۰۷۲
دیدار اعضا سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان با ریاست دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند, عصر امروز دوشنبه1397/11/08 اعضا سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان جنوبی با ریاست دانشگاه بیرجند دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار دکتر خامسان ریاست دانشگاه، ضمن خیر مقدم در خصوص اهمیت کشاورزی برای منطقه نکاتی را بیان فرمودند و به اهمیت اشتغالزایی از طریق توجه به بحث کشاورزی در استان اشاره کردند.

ایشان در بخش دیگری از سخنانشان، آموزش کارآفرینی را از رسالت های دانشگاه برشمرده و هدایت شغلی را مهمتر از هدایت تحصیلی دانست.

در ادامه جلسه، مهندس جاده گی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان جنوبی، گزارشی مبسوط از فعالیت های این سازمان طی سال های اخیر بیان کردند.

ایشان به بیان میزان فارغ التحصیلان رشته کشاورزی در استان پرداخته و اشاره داشتند که نیازمند تحرکی جدی در خصوص اشتغال فارغ التحصیلان این رشته هستیم و یکی از وظایف سازمان نظام مهندسی کشاورزی را فراهم کردن زمینه اشتغال فارغ التحصیلان رشته های کشاورزی برشمرد.

در پایان جلسه، مهندس آهنی نایب رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان جنوبی، لزوم ارتباط بیشتر این سازمان با دانشگاه را خواستار شد و ادامه داد: با تعریف پروژه های مشترک فی ما بین دانشگاه و سازمان نظام مهندسی کشاورزی، می توان به بخشی از اشتغال فارغ التحصیلان در استان کمک کرد.

 

آخرین ویرایش۰۸ بهمن ۱۳۹۷