برپایی ایستگاه های سلامت جسم و روان با همکاری جمعیت هلال احمر و کانون همیاران سلامت دانشگاه بیرجند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۹:۲۴ کد : ۱۸۱۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۷۹۰

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، تیم کانون همیاران سلامت دانشگاه بیرجند در ایستگاه های سلامت جسم و روان که توسط جمعیت هلال احمر شهر بیرجند برپا شده بود، حضور یافت.
این برنامه با همکاری سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی در مناطق حاشیه نشین شهر بیرجند با هدف ‌سنجش آمادگی تیم‌ ها در سطح منطقه و زمان‌ های بحرانی، ارتقاء سطح سلامت جامعه و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی اجرا شد.
در این برنامه تیم کانون همیاران سلامت دانشگاه بیرجند با مشارکت و همکاری تیم سحر (ساماندهی حمایت های روانی و اجتماعی) به مردم این مناطق خدمات مشاوره، فرهنگی و بهداشتی ارائه نمودند.
تیم کانون همیاران سلامت با حضور در مدارس این مناطق، ضمن افزایش آگاهی دانش آموزان در حوزه بهداشت فردی، مسابقات ورزشی و فرهنگی نیز برگزار نمودند و ضمن برگزاری مسابقه نقاشی برای کودکان، به جذب و ترغیب و ارایه مشاوره به والدین جهت افزایش آگاهی در زمینه شیوه های فرزندپروری و مواجهه با مشکلات پرداختند.
همچنین اعضای کانون همیاران سلامت در جلسه  توجیهی جهت آگاهی از وظایف و فعالیت های لازم برای برپایی این ایستگاه ها، که 13 بهمن ماه در محل جمعیت هلال احمر استان برگزار شد، حضور داشتند.

آخرین ویرایش۱۶ بهمن ۱۳۹۷