برگزاری کارگاه تربیت جنسی کودک و نوجوان ویژه کارکنان ادارات، مشاوران و مربیان مهدکودکها

۰۳ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۶ کد : ۱۹۹۵ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۲۹۰

در راستای اجرای طرح پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و مفاسد اخلاقی که با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، معاونت اجتماعی استانداری خراسان جنوبی و سمن رویش روان و تندرستی در حال انجام است،کارگاه تربیت جنسی کودک و نوجوان مبتنی بر سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی ویژه کارکنان ادارات و سازمان‌ها، طلاب، کارشناسان و مشاوران مهدکودک ها، با حضور دکتر سیّد محسن اصغری نکاح، عضو هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد و متخصص در امر تربیت جنسی کودک و نوجوان، در روز پنجشنبه و جمعه 2 و 3 اسفند  1397 در دانشگاه بیرجند برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در این کارگاه آموزشی دکتر اصغری نکاح متخصص در امر تربیت جنسی کودک و نوجوان، به بررسی مفهوم تربیت جنسی، تربیت جنسی خانواده محور مبتنی بر رشد، هنگامه‌های متفاوت آموزش جنسی و تربیت جنسی، آموزش خانواده‌ها و مربیان در تربیت جنسی، توانمندسازی خانواده‌ها در مواجهه با مشکلات جنسی، راهبردهای پاسخ‌گویی به کنجکاوی‌های جنسی کودکان و مدیریت بازی‌ها و فعالیت‌های جنسی و شبه جنسی کودکان پرداخت.

شایان ذکر است این کارگاه در نوبت صبح روز پنجشنبه به مدت شش ساعت برای کارکنان ادارات و سازمان های خراسان جنوبی برگزار شد.

همچنین این کارگاه تخصصی در صبح روز جمعه ویژه مربیان و مشاوران مهدکودک ها در محل تالار ولایت دانشگاه بیرجند برگزار گردید.

آخرین ویرایش۰۴ اسفند ۱۳۹۷