دستاوردی دیگر از دانشگاه بیرجند

توسط اعضای هیأت علمی دانشگاه بیرجند جامع ترین بانک اطلاعاتی کشور در حوزه گردشگری طراحی شد

۲۸ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۶ کد : ۲۴۵۷ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۷۳۷۲
جامع ترین بانک اطلاعاتی کشور در حوزه گردشگری توسط اعضای هیأت علمی دانشگاه بیرجند در قالب سایت اینترنتی ( گردشگری ۷۲۴ ) و اپلیکیشن موبایل طراحی شد.
توسط اعضای هیأت علمی دانشگاه بیرجند جامع ترین بانک اطلاعاتی کشور در حوزه گردشگری طراحی شد

جامع ترین بانک اطلاعاتی کشور در حوزه گردشگری توسط اعضای هیأت علمی دانشگاه بیرجند در قالب سایت اینترنتی ( گردشگری 724  ) و اپلیکیشن موبایل طراحی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، این سامانه توسط دکتر جواد زراعتکار مقدم و مهندس صادق پاسبان اعضای هیأت علمی دانشگاه بیرجند در قالب هسته فناور مستقر در پارک علم و فناوری طراحی شد.

سامانه مذکور برای تسهیل فرآیند گردشگری در حوزه برنامه ریزی سفر و با دسته بندی جاذبه های گردشگری به تفکیک استان و شهر و ارائه بهترین مسیر مورد استفاده قرار می گیرد.

ارائه تمامی اطلاعات حوزه گردشگری و جاذبه های آن اعم از شناخته شده و ناشناخته، اعلام شرایط آب و هوایی، انتخاب محل اقامت و اعلام موقعیت مکانی برخی از امکانات این سامانه گردشگری می باشد.

در طراحی این سامانه کاملا ایرانی از تکنیک های هوش مصنوعی استفاده شده است و در بروز رسانه های بعدی آن معرفی صنایع دستی محل گردشگری، گیاهان داروئی مختص منطقه و اماکن اقامتی معرفی خواهند شد.

شایان ذکر است سامانه گردشگری 724 از طریق سایت اینترنتی www.gardeshgari724.com  و اپلیکیشن موبایل به آدرس www.gardeshgari724.com/G724.apk و کافه بازار، مایکت، گوگل اَپ استور  قابل دریافت است.

آخرین ویرایش۲۸ اسفند ۱۳۹۷