در حوزه معاونت دانشجویی انجام شد

معارفه مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه بیرجند

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰ کد : ۲۵۲۰ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۷۲۲۹
طی حکمی از سوی دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند دکتر سیده عذرا میرکاظمی به سمت مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه بیرجند منصوب شد.
معارفه مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه بیرجند

در مراسم تکریم و معارفه مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه که با حضور دکتر محسن خورشیدزاده معاون دانشجویی، دکترمحمدقادر قادری معاون فرهنگی و جمعی از مدیران و کارشناسان امروز دوشنبه 19 فروردین 98برگزار شد از خدمات دکتر علی ثقه الاسلامی تجلیل به عمل آمد و دکتر سیده عذرا میرکاظمی به عنوان مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه معرفی شد.
دکتر سیده عذرا میرکاظمی دانشیار دانشگاه بیرجند و عضو هیات علمی دانشکده علوم ورزشی و دارای مدرک دکتری تخصصی مدیریت و برنامه ریزی در تربیت بدنی از دانشگاه گیلان می باشد.
از جمله سوابق علمی ـ پژوهشی ایشان می توان به چاپ 22 مقاله علمی ـ پژوهشی در مجلات معتبر داخلی و خارجی، ارائه 54 مقاله در همایش های ملی و بین المللی، انجام 5 طرح پژوهشی داخل و خارج دانشگاهی، راهنمایی و مشاوره بیش از 27 پایان نامه کارشناسی ارشد، تالیف یک عنوان کتاب و کسب عنوان استاد نمونه دانشگاه در سال 1397 اشاره نمود. 
مدیر امور اجتماعی دانشگاه، مشاور امور بانوان و خانواده دانشگاه، دبیر شورای مدیران فرهنگی و اجتماعی منطقه 9 دانشگاه ها، عضو ستاد امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه، عضو کمیته نظارت و ارزیابی اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ارزیاب اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بخشی از سوابق اجرایی وی می باشد.

آخرین ویرایش۱۹ فروردین ۱۳۹۸