انتصاب مدیر گروه آموزشی زراعت و اصلاح نباتات

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۴:۴۶ کد : ۲۵۵۶ اخبار دانشکده‌ها اخبار ستادی
تعداد بازدید:۶۷۸۱
انتصاب مدیر گروه آموزشی زراعت و اصلاح نباتات

دکتر سهیل پارسا عضو هیات علمی گروه زراعت و اصلاح نباتات دانشکده کشاورزی طی حکمی از سوی دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند به عنوان مدیر گروه آموزشی زراعت و اصلاح نباتات دانشکده کشاورزی منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در جلسه ای که ظهر امروز 21 فروردین 98 در محل حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه با حضور جمعی از مسئولان ستادی برگزار شد از خدمات ارزنده دکتر سهراب محمودی در مدت زمان تصدی این مسئولیت تقدیر و تشکر به عمل آمد و دکتر سهیل پارسا به عنوان مدیر گروه آموزشی زراعت و اصلاح نباتات دانشکده کشاورزی منصوب گردید.
دکتر محسن آیتی معاون آموزشی دانشگاه در ابتدای جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به اهمیت خاص گروه های آموزشی دانشگاه اشاره کرد. در ادامه ایشان به نکاتی در خصوص توسعه گروه های آموزشی به خصوص در قسمت نشریات گروه ها و تلاش جهت ارتقاء نمایه بین المللی آن ها، بازنگری سرفصل دروس ارائه شده برای گروه ها، اشتغالزایی و توانمند کردن دانشجویان جهت ایجاد اشتغال و ساماندهی آزمایشگاه های گروه ها اشاره نمود.
در این جلسه دکتر سیاری رئیس دانشکده کشاورزی ضمن تشکر از زحمات دکتر محمودی از قبول زحمت دکتر پارسا جهت تصدی این مسئولیت قداردانی و تشکر نمود.
دکتر سهیل پارسا استادیار دانشگاه بیرجند و عضو هیات علمی گروه زراعت و اصلاح نباتات دانشکده کشاورزی و دارای مدرک دکتری تخصصی فیزیولوژی گیاهان زراعی از دانشگاه فردوسی مشهد می باشد.
چاپ 24 مقاله علمی- پژوهشی در نشریات معتبر داخلی و خارجی، چاپ 34 مقاله علمی- ترویجی، ارائه 11 مقاله در همایش ها و کنفرانس های معتبر ملی و بین المللی، راهنمایی 5 رساله دکتری و 37 پایان نامه کارشناسی ارشد و مشاوره 1 رساله دکتری و 17 پایان نامه کارشناسی ارشد از جمله سوابق علمی- پژوهشی ایشان می باشد.
از سوابق اجرایی ایشان می توان به معاونت گروه زراعت از سال 1390 و مدیر مسئولی نشریه اکوفیزیولوژی بذر اشاره کرد.

آخرین ویرایش۲۱ فروردین ۱۳۹۸