انتصاب دو عضو کمیته و ناظر فضای سبز دانشگاه

۲۶ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۶ کد : ۲۶۰۸ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۸۳۷
دکتر سید وحید اسلامی معاون اداری و مالی دانشگاه طی ابلاغی دکتر مهدی خیاط و دکتر حسن بیات از اعضای هیات علمی گروه باغبانی دانشکده کشاورزی به عنوان عضو کمیته فضای سبز دانشگاه منصوب کرد.
انتصاب دو عضو کمیته و ناظر فضای سبز دانشگاه

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، از جمله وظایف این شورا می توان به تصویب سیاست ­های کلان مدیریت سبز ، تهیه و تدوین برنامه اجرایی به طور سالانه و در راستای اهداف و شاخص ­های مدیریت سبز، نظارت بر اجرای صحیح برنامه­ های مصوب شورای راهبری با همکاری کمیته­ های تخصصی، تصویب و تامین اعتبار برنامه ­های کمیته­ های تخصصی و پیگیری و اجرای بخشنامه ­ها و سیاست ­های ابلاغی اشاره کرد
دکتر مهدی خیاط استادیار دانشگاه بیرجند و عضو هیات علمی گروه علوم و مهندسی باغبانی دانشکده کشاورزی و دارای مدرک دکتری تخصصی باغبانی گرایش درختان میوه از دانشگاه فردوسی مشهد می باشد.
چاپ 53 مقاله ISI  و علمی- پژوهشی در نشریات معتبر داخلی و خارجی، ارائه بیش از 20 مقاله در همایش ها و کنفرانس های ملی و بین المللی از جمله علمی پژوهشی ایشان می باشد.

از سوابق اجرایی ایشان می توان به رئیس پژوهشکده انار دانشگاه بیرجند و مدیر مسئول نشریه انگلیسی زبان Journal of Horticulture and Postharvest Research (JHPR)  اشاره کرد
« رزومه دکتر خیاط »

دکتر حسن بیات استادیار دانشگاه بیرجند و عضو هیات علمی گروه باغبانی دانشکده کشاورزی و دارای مدرک دکتری تخصصی باغبانی گرایش گیاهان زینتی از دانشگاه فردوسی مشهد می باشد.
چاپ 38 مقاله ISI  و علمی- پژوهشی در نشریات معتبر داخلی و خارجی، ارائه بیش از 50 مقاله در همایش ها و کنفرانس های ملی و بین المللی از جمله علمی پژوهشی ایشان می باشد.

لازم به ذکر است ایشان دارای سوابق اجرایی در زمینه فضای سبز می‌باشد.
« رزومه دکتربیات »
 

آخرین ویرایش۲۶ فروردین ۱۳۹۸