برگزاری جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه بیرجند

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۸ کد : ۲۹۲۵ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۷۹۲۴
جشن دانش آموختگی دانشجویان پردیس شهداء و پردیس امیرآباد دانشگاه بیرجند، شب گذشته ۹ اردیبهشت ۹۸ در محل سالن سلف مرکزی دانشگاه برگزار شد.
برگزاری جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در جشن دانش آموختگی دانشجویان پردیس شهداء و پردیس امیرآباد دانشگاه بیرجند که با حضور دکتر احمد خامسان ریاست دانشگاه، دکتر محمد قادر قادری معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، رؤسای این دانشکده ها، جمعی از مدیران و مسئولان، دانشجویان و خانواده آن ها برگزار شد، دکتر خامسان ضمن تبریک به دانش آموختگان و خانواده های ایشان برای دانشجویان آرزوی بهروزی، سربلندی و موفقیت در ادامه مراحل زندگی نمود.  در ادامه دکتر خامسان اظهار داشت: اساس نامه موزه دانشگاه بیرجند تهیه شده است که در آینده نزدیک مورد تصویب قرار خواهد گرفت و در بخشی از این موزه آثار دانشجویان با نام خودشان گردآوری خواهد شد. 
ایشان همچنین از حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جهت برپایی جشن فارغ التحصیلی تشکر و قدردانی کرد.

اجرای موسیقی سنتی، استند آپ کمدی، رژه دانشجویان و اهدای لوح تقدیر و تندیس به دانشجویان حاضر در این جشن، از جمله برنامه های این مراسم بود.
در پایان مراسم عهدنامه دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه بیرجند قرائت گردید که در بخشی از این عهد نامه آمده است: عهد می بندم که دانش خویش را در مسیر راه و رسم انسانی، آیین پرهیزکاری، شرافت و اصول اخلاقی به کار بندم و نیز پیمان می بندم که از هیچ کوششی در جهت آبادانی و سرافرازی میهن اسلامی فروگزاری نکنم.

آخرین ویرایش۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸