مراسم معارفه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم ورزشی دانشگاه بیرجند برگزار شد

۲۲ مهر ۱۳۹۷ | ۱۲:۰۲ کد : ۳۲۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۴۳۵

جلسه معارفه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده علوم ورزشی با حضور معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، مدیریت فرهنگی دانشگاه، اعضای هیات علمی و کارشناسان دانشکده و دانشجویان جدیدالورود برگزار گردید. در این جلسه، دکتر محسن آیتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه،با خیرمقدم به دانشجویان جدید بر نقش مهم دانشجویان و اهمیت مشارکت فعال آنها در ارتقاء سطح کیفی دانشگاه تأکید کرد.

دکتر مرضیه ثاقب جو رئیس دانشکده علوم ورزشی به دانشجویان خوش آمد گفت و از دانشجویان انجمن علمی دانشکده جهت همکاری بسیار مناسب در برگزاری مراسم تقدیر کرد.

وی همچنین اهم وظایف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشجویان را مطرح نمود و از  دانشجویان خواست در ایجاد محیطی فعال، پویا و پرنشاط در دانشکده مشارکت داشته باشند.

دکتر ثاقب جو خلاصه ای از آیین نامه ها و قوانین آموزشی و پژوهشی مربوطه را به اطلاع دانشجویان رساند.

در این مراسم خلاصه آیین نامه ها و مقررات آموزشی ـ پژوهشی، راهنمای فرایندسازی از ابتدای ثبت نام تا فارغ التحصیلی و چارت درسی دانشجویان در قالب بسته هایی به آنها تحویل گردید.

معرفی اساتید و کارشناسان دانشکده، امکانات و تجهیزات ورزشی و آزمایشگاهی دانشکده و اهداء لوح تقدیر به دانشجویان حائز رتبه برتر در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در سالهای پیشین، از جمله برنامه های این مراسم بود.

آخرین ویرایش۲۴ مهر ۱۳۹۷