در حوزه ریاست صورت پذیرفت:

برگزاری آئین گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در دانشگاه بیرجند

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰ کد : ۳۳۲۴ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۶۰۷۵
به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی آئین گرامیداشت تجلیل از مدیران روابط عمومی دانشگا ها و مؤسسات آموزش عالی استان، کارشناسان و رابطان خبری دانشگاه بیرجند امروز ۳۰ اردیبهشت ۹۸ در محل سالن گردهمایی های حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.
برگزاری آئین گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در دانشگاه بیرجند

در ابتدای جلسه دکتر سامان فرزین مدیر روابط عمومی دانشگاه بیرجند، ضمن خوش آمدگویی به حاضران در جلسه از حمایت های همه جانبه دکتر خامسان تشکر و قدردانی کرد و گفت: روابط عمومی دانشگاه بیرجند تمام تلاش خود را برای ارسال اخبار به جامعه و برقراری ارتباط موثر با سایر سازمان ها انجام می دهد. ایشان همچنین به افزایش 195 درصدی ارسال اخبار به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، افزایش اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی، چاپ ماهنامه خبری شکوه شرق دانشگاه بیرجند، رادیو تصویری دانشگاه بیرجند، تغییر پوسته سایت دانشگاه، زیباسازی فضای دانشگاه، وحدت رویه و هماهنگی در انتشارات دانشگاه اشاره کرد.

در ادامه جلسه دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه روابط عمومی گفت: اگر فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در دانشگاه به شکل مناسبی مستندسازی شود حلقه وصل مدیریت دانشگاه با زیرمجموعه های داخلی و سازمان های خارجی خواهد بود.

رئیس دانشگاه بیرجند همچنین بر لزوم تهیه و ارسال اخبار علمی و پژوهشی دانشگاه تأکید کرد و اظهار داشت: برگزاری کارگاه های آموزشی من جمله خبرنگاری و عکاسی خبری و برگزاری جلسات دوره ای برای تولید محتوای مناسب خبری ضروری به نظر می رسد.

در این مراسم از مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و رابطان خبری دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

آخرین ویرایش۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸