ابقاء دکتر حسین فرزانه پور در سمت مدیر گروه آموزشی علوم سیاسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۴ کد : ۳۳۶۳ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۶۳۴۱
طی ابلاغی از سوی دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر حسین فرزانه پور در سمت مدیر گروه آموزشی علوم سیاسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی به مدت ۲ سال دیگر ابقاء گردید.
ابقاء دکتر حسین فرزانه پور در سمت مدیر گروه آموزشی علوم سیاسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در ابلاغ صادره آمده است:

نظر به مراتب تعهد، تجارب و شایستگی های علمی و اجرایی جنابعالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت آموزشی و پژوهشی، با تمدید انتصاب شما در سمت مدیر گروه آموزشی علوم سیاسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی به مدت دو سال موافقت می شود.

اطمینان دارم با اتکال به خداوند سبحان و بهره گیری از مشارکت و همفکری همکاران دانشگاهی، منشاء خدمات ارزنده ای خواهید بود.

دکتر حسین فرزانه پور دارای مدرک دکتری علوم سیاسی گرایش اندیشه سیاسی از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی است.

دکتر حسین فرزانه پور استادیار دانشگاه بیرجند و عضو هیات علمی گروه آموزشی علوم سیاسی دانشکده ادبیات و علوم آموزشی و دارای دکتری تخصصی اندیشه سیاسی از پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی می باشد.

چاپ 12 مقاله علمی- پژوهشی، ارائه و چاپ 23 مقاله در همایش های ملی و بین المللی، چاپ یک عنوان کتاب و راهنمایی و مشاوره 7 عنوان پایان نامه کارشناسی ارشد می باشد.

از سوابق اجرایی وی می توان به عضویت در انجمن علوم سیاسی و انجمن علمی انقلاب اسلامی، رابط حقوق شهروندی دانشگاه و مدیر گروه آموزشی علوم سیاسی اشاره کرد.

(رزومه)

آخرین ویرایش۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸