برگزاری جلسه تکریم و معارفه سرپرست مدیریت برنامه، بودجه و تشکیلات

۰۱ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰ کد : ۳۳۹۶ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۶۰۷۴
طی حکمی از سوی دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر محمد خراشادی زاده به سمت سرپرست مدیریت برنامه، بودجه و تشکیلات دانشگاه بیرجند منصوب شد.
برگزاری جلسه تکریم و معارفه سرپرست مدیریت برنامه، بودجه و تشکیلات

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، طی جلسه ای که امروز 1 خرداد 98 در سالن گردهمایی های حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد، از خدمات محمد علی خالدی مدیر سابق برنامه، بودجه و تشکیلات دانشگاه قدردانی شد و دکتر محمد خراشادی زاده به سمت سرپرست این مدیریت منصوب گردید.

در ابتدای جلسه دکتر سید وحید اسلامی معاون اداری و مالی دانشگاه، ضمن تبریک به دکتر خراشادی زاده، حوزه برنامه، بودجه و تشکیلات را مرکز ثقل برنامه های عملیاتی دانشگاه معرفی نمود و از مدیریت جدید خواست که ارتباط قوی با حوزه مالی دانشگاه داشته باشد.

در ادامه محمد علی خالدی، امور اجراییِ مدیریت برنامه، بودجه و تشکیلات را به جریان آب روان توصیف کرد که بدون جلب توجه به مسیر خود ادامه می دهد. ایشان همچنین به فشار کاری و تعداد کم کارشناسان در این حوزه اشاره کرد و در انتها برای مدیریت جدید آرزوی توفیق کرد.

دکتر محمد خراشادی زاده نیز ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) از اعتماد مجموعه به ایشان قدردانی و تشکر کرد.

دکتر محمد خراشادی زاده استادیار دانشگاه بیرجند و عضو هیات علمی گروه آموزشی آمار دانشکده علوم ریاضی و آمار و دارای دکتری تخصصی آمار- استنباط از دانشگاه فردوسی می باشد.

از سوابق علمی و پژوهشی دکتر خراشادی زاده می توان به انجام 3 طرح پژوهشی، راهنمایی و مدیریت بیش از 15 پایان نامه کارشناسی ارشد، چاپ 23 مقاله در مجلات داخلی و خارجی و ارائه بیش از 30 مقاله در همایش های علمی ملی و بین المللی اشاره نمود.

رئیس مرکز مشاوره و پژوهش های آماری دانشگاه بیرجند در سال 97، استاد نمونه دانشگاه بیرجند درسال95، سردبیر نشریه ندای آماری(انتشارات انجمن آمار ایران) از سال 91 تاکنون، عضو کمیته علمی مسابقات دانشجویی آمار کشور از سال 95 تاکنون، معاون گروه آمار دانشگاه بیرجند ازسال 94 تا 96، مسئول آزمایشگاه آمار دانشگاه بیرجند از سال 93 تا 95 ، عضو کمیته انتشارات و اخلاق علمی انجمن آمار ایران و عضو انجمن آمار ایران از جمله سوابق اجرایی وی می باشد.

{ رزومه }

آخرین ویرایش۰۱ خرداد ۱۳۹۸