رئیس دانشگاه بیرجند در نشست صمیمی با مدیران گروه های آموزشی دانشگاه گفت:

تربیت نسل متعهد اولویت اول دانشگاه بیرجند است

۰۳ تیر ۱۳۹۸ | ۱۵:۱۸ کد : ۳۸۳۴ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۴۶۷
نشست رئیس دانشگاه بیرجند با میران گروه های آموزشی امروز دوشنبه سوم تیرماه ۹۸ در محل سالن بشارت مرکز مشاوره و درمان دانشگاه برگزار گردید.
تربیت نسل متعهد اولویت اول دانشگاه بیرجند است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند با اشاره به اهمیت مدیران میانی دانشگاه که مستقیماً با دانشجویان در ارتباط هستند، به اولویت های دانشگاه اشاره کرد و گفت: تربیت نسل متعهد از مهم ترین اولویت های دانشگاه است.
رئیس دانشگاه بیرجند استفاده از ظرفیت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را بهترین راه برای جذب اعتبار و تجهیز آزمایشگاه‌ها دانست.
دکتر خامسان در ادامه این نشست با بیان انتظارات دانشگاه از گروه های آموزشی تأکید کرد: برقراری ارتباط گروه های آموزشی با جامعه، برگزاری همایش با مشارکت دستگاه های اجرایی و وجود نشریه مختص هر گروه می تواند در پیشبرد اهداف دانشگاه و معرفی دانشگاه به جامعه تأثیر گذار باشد.
برگزاری همایش سالانه مدیران گروه های آموزشی، برگزاری همایش فارغ التحصیلان هر گروه، تخصیص اعتبار مالی به گروه ها، کمبود و فرسودگی بخشی از امکانات آزمایشگاهی، کمبود کارشناس در آزمایشگاه ها، اجرای یکسان شیوه نامه های آموزشی توسط همکاران، تلاش برای جذب دانشجویان مستعد، درخواست نظارت اساتید بر کلاس های حل تمرین بخشی از نظرات مدیران گروه های آموزشی بود.
دکتر غلامی مدیر گروه آموزشی زمین شناسی ضمن قدردانی بابت بیان انتظارات دانشگاه از گروه های آموزشی، برگزاری نشست صمیمی با هیأت علمی جوان توسط ریاست دانشگاه را اقدامی شایان تقدیر و مؤثر دانست.
دکتر خامسان در پایان این نشست ضمن پاسخ به سوالات و درخواستهای مطرح شده از حاضران خواست تا با ارائه نظرات و راهکارهای جدید به روند رو به رشد دانشگاه کمک نمایند.

آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۳۹۸