استقبال مدیران دانشگاه بیرجند از دارنده مدال طلای مسابقات یونیورسیاد ۲۰۱۹ ایتالیا

۲۱ تیر ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۳ کد : ۴۰۶۴ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۷۴۶۱
نجمه خدمتی دانشجوی دانشگاه بیرجند و دارنده مدال طلای مسابقات یونیورسیاد ۲۰۱۹ ایتالیا با استقبال رسمی جمعی از مدیران دانشگاه وارد بیرجند شد.
استقبال مدیران دانشگاه بیرجند از دارنده مدال طلای مسابقات یونیورسیاد ۲۰۱۹ ایتالیا

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، نجمه خدمتی دانشجوی کارشناسی علوم ورزشی دانشگاه بیرجند پس از حضور در مسابقات یونیورسیاد ایتالیا و کسب مدال طلا در این مسابقات امروز جمعه ۲۱ تیر ۱۳۹۸ با استقبال دکتر عذری میرکاظمی مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه، دکتر مرضیه ثاقب جو رئیس دانشکده علوم ورزشی و حمیده مرکی نایب رییس هیات ورزشهای دانشگاهی خراسان جنوبی و مدیران ورزش و جوانان استان وارد بیرجند شد.
دانشجوی دانشگاه بیرجند علاوه بر پرچمداری کاروان تیم ایران در این مسابقات توانست تیم میکس تفنگ بادی کشورمان را صاحب یک مدال طلا نماید.
 نجمه خدمتی از اعضای تیم ملی تیراندازی ایران به شمار می‌رود و در مسابقات تیراندازی جام جهانی و کسب سهمیه المپیک که با حضور ۵۸۸ ورزشکار از ۶۷ کشور جهان از ۳ تا ۹ اردیبهشت ماه در پکن برگزار شد، توانست نخستین سهمیه المپیک تابستانی ۲۰۲۰ توکیو را برای ایران به دست آورد.
وی نشان طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۴ که در اینچئون کره جنوبی برگزار شد را در کارنامه دارد. خدمتی از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ رکورد دار فینالِ جوانان جهان بود.
سی امین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۱۲ تا ۲۳ تیرماه ماه امسال در شهر ناپل کشور ایتالیا برگزار شد.

آخرین ویرایش۲۲ تیر ۱۳۹۸