در راستای ارائه آموزش‌های ترکیبی و سند راهبردی توسعه دانشگاه؛

راه اندازی سامانه آموزش الکترونیکی و بستر بارگذاری درس‌نامه‌ها برای اعضای هیئت‌علمی دانشگاه بیرجند

۲۵ تیر ۱۳۹۸ | ۰۸:۱۸ کد : ۴۱۰۳ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۶۷۵۴
در راستای فراهم‌سازی بستری برای بارگذاری طرح درس‌ها و حرکت به‌ سوی آموزش‌های ترکیبی و کاهش مصرف کاغذ امکان استفاده از سامانه آموزش الکترونیکی دانشگاه برای تمامی اعضای هیئت‌علمی دانشگاه بیرجند فراهم شد.
راه اندازی سامانه آموزش الکترونیکی و بستر بارگذاری درس‌نامه‌ها برای اعضای هیئت‌علمی دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، دکتر رستمی نژاد رئیس گروه برنامه‌ریزی و توسعه آموزشی دانشگاه با اعلام این خبر گفت: زمینه‌سازی برای ارتقاء کیفیت آموزش‌های حضوری دانشگاه با استفاده از قابلیت‌های سامانه آموزش الکترونیکی و صرفه جویی در مصرف کاغذ و حرکت به سمت دانشگاه سبز بخشی از اهداف این طرح است. 
رئیس گروه برنامه‌ریزی و توسعه آموزشی دانشگاه در ادامه بیان داشت: در این طرح زمینه  تنظیم درس‌نامه‌ها و حرکت به سمت ارائه آموزش‌های ترکیبی به‌موجب سند راهبردی توسعه دانشگاه در افق 1404  فراهم شده است.
وی استفاده از قابلیت‌های سامانه آموزش الکترونیکی جهت کاهش حجم فعالیت‌های اعضاء محترم هیئت‌علمی و فراهم‌سازی بستر کلاس برخط برای برقراری ارتباطات آموزشی بین‌المللی و آماده سازی بستر برگزاری کلاس‌های آنلاین با اساتید اقصی نقاط کشور و دنیا را از دیگر اهداف این طرح برشمرد.
دکتر رستمی نژاد در مورد نحوه استفاده از این سامانه افزود: در مرحله اول این طرح به‌ طورکاملاً اختیاری اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه می‌توانند با مراجعه به آدرس lms.birjand.ac.ir  بانام کاربری ایمیل دانشگاهی و رمز عبور 123456حداقل برای یکی از دروس خود در نیمسال آتی درخواست درس بدهند که پس از تائید این حوزه درس برای عضو درخواست دهنده ایجاد خواهد شد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد؛ از آنجا که قسمت قابل ‌توجهی ازهمکاران محترم هیئت‌علمی در تعطیلات تابستان طرح درس‌های خود را به ‌روزرسانی می‌کنند از فرصت ایجاد شده برای کاهش حجم فعالیت‌های آموزشی خود و ارتقاء کیفیت آموزش دانشگاه استفاده نمایند.

آخرین ویرایش۲۵ تیر ۱۳۹۸