با حضور مدیران و کارشناسان آموزشی انجام شد؛

برگزاری جلسه هم اندیشی در خصوص امور آموزشی دانشکده ها

۲۶ تیر ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۳ کد : ۴۱۲۹ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۳۹۰۰
جلسه هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص امور آموزشی دانشکده ها صبح امروز چهارشنبه مورخ۲۶ تیر ۱۳۹۸ در محل سالن بشارت دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه، معاون آموزشی، مدیر و معاون مدیر آموزشی، رئیس گروه برنامه ریزی و توسعه آموزش و کارشناسان آموزشی دانشکده ها برگزار گردید.
برگزاری جلسه هم اندیشی در خصوص امور آموزشی دانشکده ها

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از همکاران بر اهمیت مسأله آموزش به عنوان یکی از ارکان اصلی دانشگاه تاکید نمود و گفت: نقش مجموعه آموزشی دانشگاه در تربیت نسل متعهد سیار تأثیرگذار است.
در ادامه جلسه دکتر محسن آیتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه توضیحاتی در خصوص مسائل کلان در حوزه آموزشی دانشگاه ارائه کرد. وی تدوین آیین نامه ها و شیوه نامه های مختلف را گامی در جهت نظم بخشی و تسهیل امور آموزشی دانشگاه برشمرد  و خواستار اشراف کامل همکاران بر قوانین و مقررات آموزشی شد.
در ادامه دکتر محمدحسین خسروی مدیر آموزشی دانشگاه  موضوع استقلال دانشکده ها و نقش نظارتی مدیریت آموزشی دانشگاه در آینده نزدیک را منوط به تسلط همکاران بر مقررات و قوانین جاری آموزش و رفع خطاهای آموزشی دانست.وی در ادامه به نکاتی در مورد انتقال سامانه گلستان به سامانه سدف اشاره کرد.
در ادامه جلسه نیز کارشناسان به ارائه نقطه نظرات پیرامون مسائل آموزشی پرداختند.

آخرین ویرایش۲۶ تیر ۱۳۹۸