در پنجمین روز از هفته بهزیستی؛

امضای تفاهم نامه پژوهشی بین دانشگاه بیرجند و اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی

۲۸ تیر ۱۳۹۸ | ۱۳:۲۴ کد : ۴۱۴۷ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۶۳۲۵
تفاهم نامه همکاری های پژوهشی بین دانشگاه بیرجند و اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی به امضای رئیس دانشگاه بیرجند و مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی رسید.
امضای تفاهم نامه پژوهشی بین دانشگاه بیرجند و اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در مراسم امضای تفاهم نامه پژوهشی بین دانشگاه بیرجند و اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند ضمن توضیح وظایف دانشگاه در امر پژوهش بر سوق دادن فعالیت های پژوهشی به سمت کاربردی شدن، حل مشکلات و ارتقای کیفیت فعالیت های دستگاه های اجرایی تاکید کرد.

در ادامه دکتر خامسان به ضرورت تشکیل کمیته علمی مشترک بین دانشگاه بیرجند و بهزیستی خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت:  این کمیته می تواند ضمن تعیین راهبردها و اولویت ها، انجام امور پژوهشی را بین دو مجموعه هدایت نماید.

در این جلسه علی عرب نژاد مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با تشریح فعالیت های بهزیستی در زمینه توانمندسازی خانواده، پیشگیری از معلولیت ها و آسیب های اجتماعی، ابراز امیدواری کرد: امضای این تفاهم نامه حرکتی در راستای حل مشکلات جامعه هدف بهزیستی استان باشد.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی از دانشگاه بیرجند به عنوان دانشگاه مادر خراسان جنوبی و مرکز تخصصی در امر پژوهش درخواست نمود تا  پژوهش های خود را در حوزه بهزیستی متمرکز نماید.

در پایان این جلسه اعضای هیأت علمی دانشکده علوم تربیتی دانشگاه بیرجند و معاونان اداره کل بهزیستی استان، نظرات خود را برای اجرایی شدن این تفاهم نامه بیان نمودند.

شایان ذکر است در حاشیه این مراسم، اعضای هیأت علمی دانشکده علوم تربیتی به منظور آشنایی بیشتر با فعالیت های بهزیستی از مراکز شبه خانواده، ساماندهی کودکان کار، اورژانس اجتماعی و مرکز مداخله در بحران بازدید کردند.

آخرین ویرایش۲۸ تیر ۱۳۹۸