به همت روابط عمومی دانشگاه بیرجند و براساس سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی؛

نصب بیلبورد های اطلاع رسانی در دانشگاه بیرجند

۲۹ تیر ۱۳۹۸ | ۱۲:۴۷ کد : ۴۱۵۶ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۶۹۰۴
بیلبوردهای اطلاع رسانی دانشگاه در راستای تکریم ارباب رجوع، اطلاع رسانی درون و برون سازمانی، نمایش محتوای مختص ایام و مناسبت ها با استفاده از ضایعات فلزی سطح دانشگاه و به همت روابط عمومی دانشگاه و با همکاری مدیریت عمرانی تهیه، نصب و راه اندازی گردید.
نصب بیلبورد های اطلاع رسانی در دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، دکتر سامان فرزین مدیر روابط عمومی دانشگاه بیرجند با اعلام این خبر افزود: از اقلام ضایعات در اختیار دانشگاه و ادغام تابلوهای ضایعاتی دو عدد از بیلبوردهای اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند تهیه و نصب گردید.
مدیر روابط عمومی دانشگاه با اشاره به اینکه امروزه تبلیغات روی بیلبوردها باید به گونه‌ای باشد که موجب جلب توجه سریع مخاطبان شود، گفت: یک عدد از تابلوهای بلااستفاده در ورودی قدیم دانشگاه به مساحت 12 مترمربع پس از بهسازی و نوسازی به ورودی اصلی دانشگاه منتقل گردید.
دکتر فرزین عنوان کرد: با ساخت تابلوها در ورودی اصلی دانشگاه و در حاشیه محور بیرجند ـ زاهدان از این پس تمامی موضوعات اطلاع رسانی و تبلیغاتی با زبان موجز و خلاصه و با بهره‌گیری از عوامل و عناصر بصری مناسب به راحتی در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرند.
وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به مساحت دانشگاه بیرجند و همجواری با جاده بیرجند، زاهدان روابط عمومی دانشگاه برآن شد تا نسبت به ساخت و نصب یک عدد بیلبورد دیگر اقدام نماید و از این روی از آهن آلات ضایعاتی موجود در دانشگاه  یک عدد تابلوی اطلاع رسانی و تبلیغاتی به مساحت 26 مترمربع در حاشیه محور بیرجند ـ زاهدان نصب و به بهره برداری رسید.
مدیر روابط عمومی دانشگاه همچنین  خاطر نشان ساخت: تابلوی معرفی نام دانشگاه بیرجند ورودی قدیم دانشگاه پس از بهسازی و رنگ آمیزی به دو زبان فارسی و انگلیسی در این محل نصب گردید و تمامی تابلوهای راهنمای آدرس دانشگاه جهت تکریم ارباب رجوع و راهنمایی مراجعین به دانشگاه بیرجند رنگ آمیزی و در محل های مناسب نصب گردید.
نصب تابلوی چلنیوم نام دانشگاه بیرجند به زبان فارسی و انگلیسی در سردرب ورودی دانشگاه و طراحی و نصب تابلوهای راهنمای ارباب رجوع در سازمان مرکزی بخش دیگری از اقدامات روابط عمومی به منظور تکریم ارباب رجوع می باشد.
شایان ذکر است تمامی تابلوهای نصب شده در ورودی قدیم دانشگاه، حاشیه محور بیرجند زاهدان و ورودی اصلی دانشگاه از اقلام ضایعاتی در اختیار دانشگاه و با توجه به سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی در دانشگاه بیرجند ساخته شده است و تنها هزینه صورت گرفته برای ساخت این تابلوها هزینه رنگ آمیزی و نصب آنها می باشد.

آخرین ویرایش۳۰ تیر ۱۳۹۸