در راستای تعاملات دانشگاهی:

بازدید معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند و هیأت همراه از پارک علم و فناوری استان سیستان و بلوچستان

۳۰ تیر ۱۳۹۸ | ۱۱:۴۸ کد : ۴۱۷۱ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۶۶۸۴
در راستای تعاملات دانشگاهی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند در رأس هیأتی متشکل از اعضای هیأت علمی و کارشناسان دانشگاه از امکانات و داشته های پارک علم و فناوری و مرکز نوآوری استان سیستان و بلوچستان بازدید کردند.
بازدید معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند و هیأت همراه از پارک علم و فناوری استان سیستان و بلوچستان

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، دکتر حمیدرضا نجفی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بیرجند به همراه جمعی از مدیران، اعضای هیأت علمی و کارشناسان پژوهشی دانشگاه به منظور بازدید از امکانات و داشته های مراکز علمی و پژوهشی این استان من جمله پارک علم و فناوری و مرکز نوآوری استان سیستان و بلوچستان عازم زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان شدند.
هیأت اعزامی دانشگاه بیرجند در بدو ورود خود به شهر زاهدان از پارک علم و فناوری استان سیستان و بلوچستان بازدید کردند.
شاه مرادی مدیر مرکز نوآوری پارک علم و فناوری زاهدان ضمن اشاره به فعالیت های این مرکز، گزارشی از اولویت ها و چگونگی ایجاد هسته های فناوری و توسعه آنها ارائه داد.

همچنین در این بازدید با فعالیت‌ های مراکز نوآوری صنایع خلاق، خدمات کسب و کار، فن بازار، کانون های توسعه، آزمایشگاه‌های فناور و سایر بخش‌های مستقر در این مجموعه ها آشنا شدند. 

آغاز همکاری با تیم طراحی و تولید محتوا در پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان از جمله دستاوردهای این بازدید به شمار می‌آید.

آخرین ویرایش۰۵ مرداد ۱۳۹۸