اعضای کمیته علمی و اجرایی همایش نماز، هویت و جوانان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی دیدار کردند

۲۱ آبان ۱۳۹۷ | ۱۳:۰۰ کد : ۶۷۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۴۴۰۵

اعضای کمیته علمی و اجرایی همایش نماز، هویت و جوانان صبح امروز دوشنبه 21 آبان در محل دفتر نماینده ولی فقیه با حجه الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند دیدار و گفتگو کردند.

دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند در این دیدار ضمن تشریح روند برگزاری همایش ملی نماز، هویت و جوانان با اشاره به سه کلمه کلیدی نماز، هویت و جوانان که در عنوان همایش آمده است به توضیح اتصال دو واژه کلیدی روانشناسی هویت و جوان و بعد معنوی نماز پرداخت.

رئیس دانشگاه بیرجند با اشاره به وجود 12 هزار دانشجو در دانشگاه بیرجند بر آثار مثبت برگزاری این همایش در رشد معنوی و هویتی جوانان تأکید کرد.

حجه الاسلام عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند به حرکت عالم در چارچوب قانون اشاره کرد و گفت: دین قانون و چهارچوب انسان است.

حجه الاسلام عبادی بیان کرد: در گذشته انسان قدرت و امکانات کمی را در اختیار داشت و نیاز به دین او را واداشت تا در چارچوب اخلاق عمل کند و امروزه که قدرت و امکانات زیادی در اختیار است نیاز به دین بی نهایت شده است و بهترین خدمت آشنا نمودن بشر با دن است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: عقل یعنی در جای خود بودن و انسان برای قرارگیری در جای خود باید رابطه خود را با مبدأ به صورت مستمر حفظ نماید.

اولین همایش نماز، هویت و جوانان 28 آذر 97 در دانشگاه بیرجند برگزار می شود.

پذیرش مقالات توسط دبیرخانه و وب سایت این همایش به آدرس conf.birjand.ac.ir/salat تا 5 آذر ادامه دارد.

آخرین ویرایش۲۱ آبان ۱۳۹۷