از مقام آوران دانشگاه بیرجند در المپیاد علمی دانشجویی کشور تقدیر شد

۰۱ آذر ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۵ کد : ۸۲۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۶۱۷

در جشن دانشجویان جدیدالورود که با حضور بیش از 1300 دانشجو روز سه شنبه 29 آبان در سالن فجر دانشگاه بیرجند برگزار شد از برگزیدگان بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم به محدثه ربانی دانشجوی دانشگاه بیرجند و نفر اول بیست و سومین المپیاد علمی و دانشجویی کشور مبلغ یکصد میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد.

همچنین جایزه نقدی ۲۰ میلیون ریالی به دو دانشجوی مقام آور دانشگاه بیرجند ، فاطمه ناصری دانشجوی رشته علوم تربیتی و زهرا معماری نسب دانشجوی رشته روانشناسی که به ترتیب رتبه چهارم و پنجم بیست و سومین المپیاد علمی و دانشجویی کشور را کسب کرده اند پرداخت شد.

در مراسم تقدیر از مقام آوران و افتخار آفرینان دانشگاه بیرجند، آرزو خسروی فورگ رتبه 10 رشته علوم زمین، زینب سیارفرد رتبه 16 رشته روانشناسی، بردیا زمانی رتبه 16 رتبه شیمی، فرزانه رخشانی رتبه 16 رشته آمار بیست و سومین المپیاد علمی و دانشجویی کشور جایزه نقدی یک میلیون تومانی دریافت کردند.

به چهار دانشجوی قبولی دانشگاه بیرجند که رتبه زیر 1000 مناطق یک و دو را در کنکور سراسری به دست آورده بودند نیز مبلغ 2 میلیون تومان جایزه نقدی پرداخت شد.

طبق مصوبه شورای استعدادهای درخشان دانشگاه بیرجند به دانشجویانی که در المپیادهای علمی حائز رتبه اول تا سوم شوند به ترتیب مبالغ ۱۰، ۹ و ۸ میلیون تومان، به رتبه های چهارم تا نهم ۲ میلیون تومان و رتبه های10 تا بیست مبلغ ۱ میلیون تومان جایزه نقدی پرداخت می شود.

شایان ذکر است که براساس این مصوبه انگیزشی به نفراتی که رتبه زیر ۱۰۰۰ منطقه یک و دو و رتبه زیر ۵۰۰ منطقه سه را در کنکور سراسری کسب و دانشگاه بیرجند را برای ادامه تحصیل انتخاب نمایند، مبلغ ۲ میلیون تومان کمک هزینه خرید لپ تاپ اهدا می گردد.

آخرین ویرایش۰۱ آذر ۱۳۹۷