برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) و اختتامیه مسابقات قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه دانشگاه

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۰ کد : ۳۳۷۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۹۹۳
معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم هبری در دانشگاه و به همت هیأت محبان المهدی(عج) جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) و مراسم تقدیر از برگزیدگان مرحله دانشگاهی  سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه بیرجند را برگزار نمود.

 

در این مراسم معنوی که با حضور دکتر خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین جعفری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و دکتر زنگویی، مدیر فرهنگی دانشگاه در محل مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار گردید، دانشجویان و میهمانان شرکت کننده، پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و صرف افطاری در صحن مسجد، که به همت هیأت محبان المهدی(عج) دانشگاه و به نام "سفره کریم اهل بیت(ع)" نامگذاری گردیده بود، از بیانات سخنران ویژه این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین درخشی استفاده نمودند. 

مولودی خوانی به مناسبت میلاد کریم اهل بیت(ع) با نوای سید ابوالفضل حسینی، اجرای تواشیح گروه تبیان و صحبت های دکتر زنگویی، مدیر فرهنگی دانشگاه از دیگر برنامه های این مراسم بود.

پایان بخش مراسم، اهدای جوایز مرحله دانشگاهی سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشجویان بود که با حضور مسئولین دانشگاه به برگزیدگان اهداء گردید. 

آخرین ویرایش۰۱ خرداد ۱۳۹۸