در حوزه ریاست دانشگاه صورت گرفت:

برگزاری آئین تکریم و معارفه مدیر حراست دانشگاه بیرجند

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۰ کد : ۲۵۰۴ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۸۷۶۴
آیین تکریم و معارفه مدیر حراست دانشگاه بیرجند، با حضور دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند، جمعی از مسئولان و مدیران امروز یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۸ در سالن گردهمایی حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد و دکتر علی ثقه الاسلامی به عنوان مدیر حراست دانشگاه معرفی شد.
برگزاری آئین تکریم و معارفه مدیر حراست دانشگاه بیرجند

دکتر خامسان ضمن تبریک ایام شعبان از خدمات حسن زنگویی در مسئولیت حساس حراست در طول 12 سال خدمت صادقانه تقدیر و تشکر کرد.
رئیس دانشگاه بیرجند به نقش حراست در جنبه های مختلف اشاره کرد و گفت: در حراست دانشگاه با چالش نیروی انسانی با توجه به وسعت دانشگاه و بازنشستگی تعدادی از نیروهای حفاظت فیزیکی مواجه هستیم که برای حل این مسأله مرکز پایش تصویری دانشگاه راه اندازی خواهد شد.
حسن زنگویی به 12 سال حضور در این مدیریت و نقش کارکنان این مجموعه در پیشبرد اهداف مجموعه حراست اشاره کرد و گفت: با مانیتورینگ مجموعه صرفه جویی قابل قبولی شده است.
دکتر علی ثقه الاسلامی مدیر حراست دانشگاه ضمن تبریک اعیاد پیش رو از اعتماد ریاست دانشگاه تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد که در این راه با همراهی سایر بخشهای دانشگاه قدمهای مثبتی برداشته شود.
رئیس اداره کل حراست استان با اشاره به تحول ایجاد  شده در حراست دانشگاه گفت: امیدوارم این تغییرمنجر به حرکت رو به جلو و رشد سازمانی شود.
وی در ادامه به گام های عنادگونه دشمنان در طول 40 سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی در جهت تنگ نمودن عرصه بر جمهوری اسلامی اشاره کرد و ابراز داشت: دشمنان به رقم هزینه ها عاجزتر از این بوده اند که بتوانند ضربه ای به انقلاب اسلامی بزنند و این مهم با ظرفیت های مردمی و عنایات الهی و نعمت ولایت و رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت محقق شده است.
وی در ادامه دانشگاه بیرجند را از امن ترین دانشگاه های کشور برشمرد و این مهم را مرهون همراهی تمامی مدیران دانست.
دکتر علی ثقه الاسلامی استادیار پایه 18 دانشگاه بیرجند و عضو هیات علمی دانشکده علوم ورزشی و دارای مدرک دکتری رفتار حرکتی از دانشگاه تهران می باشد.
چاپ 24 مقاله علمی- پژوهشی در مجلات معتبر علمی داخلی و خارجی و چاپ 14 مقاله در همایش های معتبر ملی و بین المللی از جمله سوابق علمی- پژوهشی وی می باشد.
مدیر گروه علوم ورزشی، رئیس دانشکده علوم ورزشی، مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه، مدیر مسئول نشریه علمی- پژوهشی "مطالعات کاربردی علوم زیستی در ورزش" دانشگاه بیرجند بخشی از سوابق اجرایی ایشان است.

آخرین ویرایش۱۸ فروردین ۱۳۹۸