افتتاح شاخه مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در دانشگاه بیرجند

۲۴ تیر ۱۳۹۸ | ۱۴:۲۱ کد : ۴۰۹۶ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۲۸۹
مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری با حضور دکتر محمحمدجواد دهقانی رئیس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام امروز دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ در کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند افتتاح شد.
افتتاح شاخه مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در دانشگاه بیرجند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند،  دکتر دهقانی، رئیس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام در حاشیه مراسم افتتاح این مرکز گفت:  سی و پنجمین شاخه این مرکز در دانشگاه بیرجند افتتاح شد.

دکتر دهقانی اظهار داشت: دسترسی به منابع علمی، اطلاعات شبکه کتابخانه ای و اشتراک منابع برای اعضای هیأت علمی و دانشجویان قطب علمی دانشگاه های شرق کشور  با ایجاد این مرکز میسر می شود.

در ادامه این مراسم دکتر لیلی سیفی، رئیس کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی دانشگاه با اشاره به برگزاری کارگاه ها وارائه خدمات به دانشجویان گفت: برای گسترش خدمات این مرکز در اختیار دانشجویان و اعضای هیأت علمی دانشگاه قرار می گیرد.

شایان ذکر است: شاخه مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری در دانشگاه بیرجند صبح امروز با حضور رئیس مرکز منطقه ای و مدیر گروه رتبه بندی دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی و مدیر گروه علم سنجی ، رئیس دانشگاه بیرجند و جمعی از معاونان و مدیران در دانشگاه بیرجند افتتاح شد.

آخرین ویرایش۲۴ تیر ۱۳۹۸