نشست صمیمی دانشجویان با مسئولین دانشکده

۲۰ آذر ۱۳۹۷ | ۱۱:۲۶ کد : ۱۰۹۶ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۱۱۳۵

برگزاری نشست صمیمی دانشجویان مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم ورزشی با رئیس و معاون دانشکده به مناسبت روز دانشجو 

 

 نشست صمیمی دانشجویان دانشکده علوم ورزشی، روز یکشنبه 18 آذر ماه با حضور دکتر ثاقب جو ریاست دانشکده و دکتر ایل بیگی معاونت دانشکده برگزار گردید.

در این نشست نماینده دانشجویان در هر یک از ورودی ها و مقاطع تحصیلی به نمایندگی از سایر دانشجویان، به بیان نیازها، دغدغه ها، مشکلات و نقاط ضعف و قوت در حوزه های رفاهی، آموزشی، پژوهشی و... پرداختند و ریاست و معاون دانشکده نیز به تک تک سوالات دانشجویان پاسخ دادند.

در ادامه جلسه، خانم دکتر ثاقب جو به بیان اقدامات انجام شده در بخش ها و برنامه های مختلف دانشکده پرداختند و برنامه های پیش رو را به منظور بهبود و ارتقاء کیفیت شرایط برای دانشجویان بیان نمودند و از دانشجویان درخواست نمودند که با علم به حقوق خویش، نقش سازنده و موثر خود را در ارتقاء سطح کیفی دانشکده با انتقال پیشنهادات، طرح مشکلات و بیان نقاط قوت و ضعف امور به مسئولین دانشکده ایفا نمایند

در پایان نیز ریاست دانشکده خاطر نشان کرد که صندوق پیشنهادات و انتقادات موجود در دانشکده، در طول سال تحصیلی پذیرای پیشنهادات و درخواست های دانشجویان می باشد و مسئولین دانشکده قطعا پیگیر درخواست های به حق دانشجویان خواهند بود.

آخرین ویرایش۲۰ آذر ۱۳۹۷