برگزاری استارآپ در دانشکده تربیت بدنی و علونم ورزشی دانشگاه تهران

۰۴ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۰:۴۰ کد : ۲۰۰۹ اطلاعیه
تعداد بازدید:۸۳۵

 اطلاعیه

 

به منظور بهره مندی و استفاده هر چه بهتر از تجربیات ارزشمند کارآفرینان، ورزشکارن و استارت آپ های موفق ورزشی کشور حضور تعداد معدودی از دانشجویان در اولین فصل از رویداد سکو (سرآمدان کارآفرینی ورزش) رایگان خواهد بود.

 

این رویداد در تاریخ چهارشنبه 8 اسفند ماه 97 با هدف معرفی رمزو راز موفقیت افراد این حوزه در 3 بخش مختلف شامل کسب و کارهای موفق، ورزشکاران موفق و استارت آپ های موفق ورزش ایران در سالن آمفی تئاتر دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تهران برگزار و چهره های شاخص و سرآمد این حوزه به بیان تجربیات و داستان موفقیت کسب و کار و زندگی خود پرداخته و آن را با علاقه مندان به اشتراک می گذارند.

در بخش کسب کار های موفق 

پژمان راهبر سردبیر سایت ورزش 3 

مهدی هژبری سردبیر روزنامه خبر ورزشی 

علیرضا اصفهانی مدیرعامل مجموعه حس خوب زندگی

کاوه صدقی مدیر عامل مجموعه آی فیت پرو

 و مجتبی گوهری مدیر عامل شرکت دانش سالار ایرانیان با علاقمندان گفتگو می کنند.

در بخش ورزشکاران موفق  و سخنرانی های  انگیزشی 

لاله صدیق قهرمان مسابقات اتومبیل رانی

و گلاره ناظمی داور فینال مسابقات المپیک سخنرانی خواهند کرد.

در بخش سوم و جذاب برنامه 5 استارت آپ ورزشی موفق ورزشی در داخل کشور که در مسیر رشد و توسعه قرار داشته و بر پایه یک ایده جذاب و خلاقانه شکل گرفته اند در خصوص کسب و کار خود توضیح می دهند.

 در این بخش رضا عباس زاده بنیان گذار متریکا، سعید نعمت الهی بنیان گذار با مربی، هادی اسکندری بنیان گذار هم ورزشی، امین برمکی بنیان گذار ماشین جی تی و هادی نوروزیان با ایده پنجه کربنی حضور خواهند داشت.

علاقه مندان می توانند برای حضور در این رویداد حد اکثر تا روز سه شنبه 7 اسفند ماه در ساعات اداری از طریق شماره تلفن 88748083 تماس حاصل نموده و یا با ارسال مشخصات خود بوسیله پست الکترونیکی به نشانیinfo@ssrc.ac.ir  نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند

 

 

آخرین ویرایش۰۴ اسفند ۱۳۹۷