جلسه معارفه

برگزاری جلسه معارفه دانشجویان ورودی مهر ۹۷

۲۱ مهر ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۸ کد : ۳۰۳ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۱۰۳۴

 

جلسه معارفه دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری ورودی سال 97 دانشکده علوم ورزشی برگزار گردید.

جلسه روز چهارشنبه مورخ 18/7/97 ساعت 12الی 14 با حضور معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه جناب آقای دکتر آیتی، مدیر فرهنگی دانشگاه جناب آقای دکتر آیتی، اعضای هیات علمی دانشکده علوم ورزشی و کارشناسان دانشکده و دانشجویان ورودی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری برگزار گردید.
در ابتدای جلسه معاون محترم آموزشی دانشگاه به دانشجویان خیر مقدم گفتند و برای تمامی آنها آرزوی موفقیت نمودند و نقش مهم دانشجویان و اهمیت مشارکت فعال آنها در ارتقاء سطح کیفی دانشگاه را مطرح نمودند.
در ادامه ریاست دانشکده ضمن خیر مقدم، اهم وظایف آموزشی و پژوهشی و فرهنگی دانشجویان در ارتقاء سطح دانشکده را مطرح نمودند و از تمامی دانشجویان درخواست نمودند در ایجاد محیطی فعال، پویا و سالم در دانشکده مشارکت فعال داشته باشند. همچنین خلاصه ای از قوانین آموزشی و پژوهشی مربوطه را به اطلاع دانشجویان رساندند.
معاون آموزشی و مدیر گروه علوم ورزشی نیز در ادامه با طرح موارد آموزشی که عدم  رعایت آنها به ایجاد چالش هایی در رعایت نظم و مقررات آموزشی منجر می شود، به ایراد سخنرانی پرداختند.
لازم به ذکر است که خلاصه آیین نامه ها و مقررات آموزشی-پژوهشی، برگه های راهنمای فرایندسازی از ابتدای ثبت نام تا فارغ التحصیلی و چارت درسی دانشجویان در قالب بسته هایی به آنها تحویل شد.
معرفی اساتید دانشکده و معرفی امکانات و تجهیزات ورزشی و آزمایشگاهی و اهدا لوح تقدیر به دانشجویان حائز رتبه اول در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در سنوات پیشین از جمله برنامه های دیگر این مراسم بود.

آخرین ویرایش۲۱ مهر ۱۳۹۷