در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر صورت پذیرفت؛

دیدار رئیس دانشگاه بیرجند با خانواده و مادر شهید مساح

۰۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۲۱:۳۷ کد : ۲۰۳۶ اخبار برگزیده اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۶۵۹
رئیس دانشگاه بیرجند، مسئول نمایندگی نهاد رهبری و جمعی از مسئولین دانشگاه به مناسبت روز مادر از خانواده و مادر شهید مساح دیدار و از صبوری ایشان تقدیر نمودند.
دیدار رئیس دانشگاه بیرجند با خانواده و مادر شهید مساح

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) رئیس دانشگاه بیرجند و جمعی از مسئولین دانشگاه از خانواده شهیدمساح و بویژه مادر گرانقدر ایشان دیدار و تقدیر نمودند.

در این دیدار  دکتر احمد خامسان، ریاست دانشگاه بیرجند از فداکاری و از خودگذشتگی شهدا تمجید نمود و افزود تلاش میکنیم دنباله رو راه این عزیزان باشیم.

ایشان در بخش دیگری از سخنانشان از استقامت و صبوری این مادر شهید تقدیر کرده و مادران شهید را الگوی نمونه برای زنان این سرزمین دانستند.

در ادامه دیدار حجه الاسلام والمسلمین حاج آقای جعفری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بیرجند، ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) از فداکاری های مادران شهدا و بردباری آنان تمجید نموده و با ذکر احادیث و بخشی هایی از آیات قرآن کریم به جایگاه ویژه شهدا و مادران آنان اشاره کردند.

شایان ذکر است در این دیدار دکتر فرزین، دکتر عقیلی، دکتر میرکاظمی و جمعی از بانوان نهاد رهبری و معاونت فرهنگی دانشگاه نیز حضور داشتند.

آخرین ویرایش۰۵ اسفند ۱۳۹۷