انتصاب رئیس آموزشکده کشاورزی سرایان

۲۵ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۲:۵۹ کد : ۲۴۰۴ اخبار آموزشکده
تعداد بازدید:۶۸۰
انتصاب رئیس آموزشکده کشاورزی سرایان

براساس حکمی از  سوی دکتر احمد خامسان رئیس دانشگاه بیرجند، دکتر مسعود دیدارخواه به عنوان رئیس آموزشکده کشاورزی سرایان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در جلسه ای که بدین منظور ظهر چهارشنبه 22 اسفندماه 97 در محل سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد دکتر مسعود دیدارخواه به عنوان رئیس آموزشکده کشاورزی سرایان معرفی شد.

در این مراسم دکتر قربانی افزایش فضای آموزشی به متراژ 5000 متر مربع در 2 فاز، ایجاد خوابگاه خودگردان به ظرفیت200 نفر، محوطه سازی، ایجاد استخر ذخیره آب، احداث 3 گلخانه و باغ پژوهشی انار و پسته را بخشی از اقدامات انجام شده در طول دوره مسئولیت خود برشمرد.

دکتر دیدارخواه نیز در ادامه جلسه گزارشی از برنامه های این آموزشکده در جهت پیشبرد اهداف کلان دانشگاه و رسیدن به دانشگاه کارآفرین و درآمدزا ارائه داد.

دکتر مسعود دیدارخواه استادیار پایه 3 گروه زراعت آموزشکده کشاورزی سرایان و دارای مدرک دکتری علوم دامی از دانشگاه فردوسی مشهد می باشد.

چاپ و ارائه 76 مقاله ISI، ISC و کنفرانسی در معتبرترین نشریات داخل و خارج کشور، مجری 15 طرح خارج دانشگاهی و ارتباط با صنعت دانشگاه، مدرس و مجری 24 کارگاه کارآفرینی و ارتباط با صنعت، گذراندن دوره پسا دکتری در آزمایشگاه خارج رحمی گروه علوم دامی دانشگاه تهران و مجری طرح ملی اصلاح نژاد دام روستایی از سال 1387 تا 1391، پژوهشگر برتر دانشگاه در سال 1397، دریافت لوح تقدیر از سوی مشاور وزیر علوم و رئیس ستاد خیرین به عنوان کارآفرین برتر استان از جمله سوابق علمی وی می باشد.

از سوابق اجرایی ایشان می توان به مسئول هسته کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشکده کشاورزی سرایان، دبیر حلقه علمی بسیج دانشکده کشاورزی سرایان، مدیر بخش توسعه و تحقیق کارخانه خوراک و دام گهر دانه شرق اشاره کرد.

آخرین ویرایش۲۵ اسفند ۱۳۹۷