برگزاری آیین تکریم و معارفه رئیس آموزشکده کشاورزی سرایان

۲۷ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۹ کد : ۲۴۴۳ اخبار آموزشکده
تعداد بازدید:۷۱۰
برگزاری آیین تکریم و معارفه رئیس آموزشکده کشاورزی سرایان

آیین تکریم و معارفه رئیس آموزشکده کشاورزی سرایان با حضور دکتر محسن آیتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، جمعی از مسئولان شهرستان سرایان و اعضای هیات علمی آن آموزشکده امروز 27 اسفند 97 در محل سالن جلسات دانشکده کشاورزی سریان برگزار گردید.
در این مراسم دکتر آیتی با اشاره به نقش پررنگ آموزش عالی در توسعه کشور اظهار داشت؛ آموزش عالی کشور در مقطع حساسی قرار دارد و از این رو برای ارتقاء آموزش عالی کشور باید همه سازمان ها همکاری کنند.
معاون آموزشی دانشگاه با توجه به گزارش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در کاهش میانگین 20 درصدی دانشجو در دانشگاه های کشور افزود: این کاهش در دانشگاه بیرجند با توجه به موقعیت جغرافیایی محسوس تر بوده و به سبب آن نیز در آموزشکده کشاورزی سرایان نیز بیشتر است که برای جبران این کاهش دانشجو نیاز به همدلی و وحدت مسئولان می باشد.

دکتر قربانی رئیس سابق آموزشکده کشاورزی سرایان نیز ضمن اشاره به اقدامات عمرانی، پژوهشی و آموزشی در چهار و نیم سال تصدی این مسئولیت از زحمات همکاران و اعضای هیات علمی آموزشکده تشکر کرد. وی افزود: حال که زیرساخت ها آماده شده است باید در جهت ارتقاء سطح پژوهشی و آموزشی آموزشکده تلاش کرد و این تلاش نیاز به همکاری همه مسئولان دارد.
ایشان در ادامه با بیان انگیزه و توانایی دکتر دیدارخواه، برای ایشان در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.
دکتر دیدارخواه نیز ضمن ابراز تشکر از اعتماد ریاست دانشگاه بیرجند برای سپردن این مسئولیت، از اهداف خود در جهت حرکت به سمت آموزشکده ای کارآفرین و درآمدزا گفت.
در ادامه تعدادی از مسئولان شهرستان سرایان نیز به بیان سخنانی در مورد لزوم وجود و نگهداری آموزشکده برای این شهرستان پرداختند و آمادگی خود را در جهت ارتقاء دانشکده و جذب دانشجو اعلام کردند.
 

آخرین ویرایش۲۷ اسفند ۱۳۹۷