عضو هیات علمی دانشگاه بیرجند به عضویت کارگروه تخصصی شیمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درآمد

۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۳:۵۶ کد : ۳۱۱۰ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۵۸۵۷
طی حکمی از سوی دکتر مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر محمد علی ناصری عضو هیات علمی دانشگاه بیرجند به مدت دو سال به عضویت در کارگروه تخصصی شیمی درآمد.
عضو هیات علمی دانشگاه بیرجند به عضویت کارگروه تخصصی شیمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درآمد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، در بخشی از این حکم آمده است: در اجرای مواد 6، 8 و 10 آئین نامه شورای گسترش و برنامه ریزی آموزش عالی و با توجه به سیاست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در یکپارچگی کارگروه های تخصصی، بدینوسیله جنابعالی را که از آرای لازم برای حضور در عرصه تصمیم سازی، مشاوره در سیاست گذاری و برنامه ریزی در حوزه علوم پایه برخوردار شده اید؛ به موجب این حکم، برای مدت 2 سال به عضویت کارگروه تخصصی شیمی منصوب می نمایم.
آنچه که در دوره جدید مورد تأکید است، تعامل و هماهنگی تصمیمات در حوزه آموزش و پژوهش، توسعه آموزش عالی متناسب با بازار کار، نوآوری در روش های آموزش، شناسایی و رصد تحولات علم و فناوری، کمک به ارتقاء و توسعه پژوهش های کاربردی و تقاضامحور، استفاده از ظرفیت نهادهای غیردولتی به ویژه انجمن های علمی، بومی سازی علوم و رشته ها بر حسب نیاز جامعه، تنوع بخشی به مدارج تحصیلی منطبق با استانداردهای جهانی و افزایش سطح مهارت دانش آموختگان است.
دکتر محمد علی ناصری استاد دانشگاه بیرجند و عضو هیات علمی گروه شیمی دانشکده علوم و دارای مدرک دکتری تخصصی شیمی آلی از دانشگاه شیراز می باشد.
چاپ بیش از 61 مقاله ISI و 14 مقاله ISC در معتبرترین مجلات داخلی و خارجی، ارائه و چاپ بیش از 103 مقاله در همایش ها و کنفرانس های معتبر ملی و بین المللی، انجام 4 طرح پژوهشی و راهنمایی و مشاوره بیش از 56 پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری از جمله سوابق علمی- پژوهشی ایشان می باشد.
ار سوابق اجرایی وی می توان به ریاست پارک علم و فناوری استان خراسان جنوبی، عضو کمیته انضباطی دانشجویان، استاد نمونه دانشگاه بیرجند، عضو شورای عالی انجمن شیمی ایران، دبیر انمجن اسلامی مدرسین دانشگاه بیرجند، معاون آموزشی دانشکده علوم و مدیر گروه شیمی اشاره کرد.

(رزومه)

آخرین ویرایش۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸