برگزاری جلسه هماهنگی المپیاد ورزش های فناورانه دانشجویی (مرحله استانی)

۲۴ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۴:۱۸ کد : ۲۷۲۳۸ اخبار
تعداد بازدید:۷۱
جلسه هماهنگی المپیاد ورزش های فناورانه دانشجویی در مرحله استانی روز سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ در محل سالن بشارت با حضور مسئولین برگزاری مسابقات و نمایندگان دانشگاه های استان خراسان جنوبی برگزار شد.

در این جلسه دکتر سید مرتضی موسوی، معاون دانشجویی دانشگاه (دبیر کمیته برگزاری المپیاد ورزش های فناورانه دانشجویی) ضمن تبریک حلول ماه رمضان، هدف برگزاری این رویداد را توسعه جایگاه ورزش فناورانه و زمینه سازی برای حضور فناوری های جدید در حوزه ورزش دانستند و همکاری دانشگاه های استان را در اجرای این رویداد را راهی برای ایجاد نشاط و پویایی در بین دانشجویان دانست. برگزاری جلسه هماهنگی المپیاد ورزش های فناورانه دانشجویی (مرحله استانی)

جلسه هماهنگی المپیاد ورزش های فناورانه دانشجویی در مرحله استانی روز سه شنبه 22 اسفند 1402 در محل سالن بشارت با حضور مسئولین برگزاری مسابقات و نمایندگان دانشگاه های استان خراسان جنوبی برگزار شد.

در این جلسه دکتر سید مرتضی موسوی، معاون دانشجویی دانشگاه (دبیر کمیته برگزاری المپیاد ورزش های فناورانه دانشجویی) ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، هدف برگزاری این رویداد را توسعه جایگاه ورزش فناورانه و زمینه سازی برای حضور فناوری های جدید در حوزه ورزش دانستند و همکاری دانشگاه های استان را در اجرای این رویداد را راهی برای ایجاد نشاط و پویایی در بین دانشجویان برشمردند. تشریح اقدامات معاونت دانشجویی در اطلاع رسانی و آماده سازی بسترهای لازم دانشگاه بیرجند  برای برگزاری المپیاد، بخشی دیگر از سخنان معاونت دانشجویی در این نشست بود.

دکتر سمیه حمیدی (رئیس گروه امور هدایت استعداد های درخشان) خلاصه‌ای از شیوه نامه اجرایی المپیاد را ارائه و راهکارهایی برای افزایش مشارکت دانشجویان ارائه دادند.  در ادامه جلسه، دکتر ثقه الاسلامی، مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه (عضو کارگروه اجرایی المپیاد ورزش های فناورانه دانشگاه بیرجند) بر ضرورت اطلاع رسانی به موقع دانشجویان در این زمینه تاکید کرد. در ادامه، اعضای حاضر در این جلسه دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص نحوه برگزاری این رویداد را مطرح نمودند. در ادامه جلسه، دکتر ثقه الاسلام، مدیر تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه(عضو کارگروه اجرایی المپیاد ورزش های فناورانه دانشگاه بیرجند) بر ضرورت اطلاع رسانی به موقع دانشجویان در این زمینه تاکید کرد. در ادامه، اعضای حاضر در این جلسه دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص نحوه برگزاری این رویداد را مطرح نمودند.

آخرین ویرایش۲۴ اسفند ۱۴۰۲